کد خبر : 1590659 | 21 بهمن 1397 ساعت 19:29 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

موقعیت هایمان گل نشد حریف روحیه گرفت

قاسمی نژاد: از حالا فقط سه روز فرصت داریم

مهاجم پدیده درباره از دست رفتن موقعیت های این تیم می گوید ناکامی ما در گل کردن فرصت ها باعث شده تا حریفمان در ابتدای نیمه دوم بازی را در دست بگیرد اما آن هم خیلی زود تغییر کرد.

قاسمی نژاد: از حالا فقط سه روز فرصت داریم

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی نژاد مهاجم تیم پدیده مشهد پس از دیدار این تیم برابر استقلال خورستان و پیروزی در این بازی گفت: سه امتیاز شیرین و خانگی را به دست آوردیم. باید به همه هواداران حاضر در ورزشگاه تبریک بگویم و بابت همه حمایت ها از تیم محبوبشان، از آنها تشکر کنیم. ما بازی سختی را پیش بینی کرده بودیم. بهرحال اگر از تیم استقلال خوزستان آن 6 امتیاز کم نمی شد آنها هم می توانستند یکی از تیم های نیمه بالایی جدول محسوب شوند.


او درباره رقبای بعدی تیم پدیده نیز گفت: بهرحال هفته به هفته بازی ها سخت می شود ما هم اکنون سه روز وقت داریم تا بازی آبادان، به امید خدا بتوانیم برابر آنها به پیروزی برسیم و پس از آن خودمان را برای دیدار جام حذفی برابر پرسپولیس آماده کنیم.


مهاجم پدیده درباره اوضاع تیم استقلال خوزستان در این بازی نیز گفت: در نیمه اول توانستیم موقعیت های خوبی به دست بیاوریم اما در گل کردن آنها ناکام بودیم. همین موضوع سبب شد تا تیم حریف ده تا پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم را بر بازی تسلط داشته باشد اما آن هم از بین رفت و در نهایت بازیکنان پدیده توانستند نبض بازی را در اختیار بگیرند.

 

 

دیدگاه‌ها