کد خبر : 1590666 | 21 بهمن 1397 ساعت 19:56 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

نقی زاده: برای 3 امتیاز به میدان رفته بودیم

علیرضا نقی زاده هافبک تراکتورسازان اعتقاد دارد که تنها با یک غفلت برد را از دست داده و سه امتیاز را نابود کرده اند.

نقی زاده: برای 3 امتیاز به میدان رفته بودیم

به گزارش "ورزش سه"، نقی زاده هافبک جوان تراکتورسازان در مورد تساوی تراکتورسازان مقابل نساجی به خبرنگار ورزش سه گفت: بازی سختر از آنی بود که من انتظارش را داشتم و هواداران نساجی استقبال خوبی از این دیدار داشتند و 90 دقیقه فضا را برای کار سخت کردند و در نهایت مزد حمایت های خود را گرفتند.

 

هافبک تراکتورسازی در مورد گل دریافتی که منجر شد برد خارج از خانه از دست برود توضیح داد: ما با برنامه پیش میرفتیم و در همان ابتدای کار نیز با فشاری که بر حریف آوردیم خود را پیش انداختیم و در ادامه بازی را خوب کنترل کردیم ولی یک لحظه غفلت برای نابودی تمامی زحمات کافی بود و بچه ها هر چه تلاش کردند نتوانستند گل خورده را جبران کنند و سه امتیاز از دست ما خارج شد تا بهترین فرصت را برای به حداقل رساندن اختلاف با صدر جدول را از دست بدهیم. ما برای 3 امتیاز بازی به میدان آمده بودیم ولی متاسفانه اینچنین نشد و شرمنده هوادارنمان شدیم.

 

نقی زاده در مورد جو حاکم بر استادیوم گفت: نساجی سه امتیار را با کمک هوادارانش گرفت و این برای ما تازگی ندارد و ما نیز با همین هواداران در استادیوم یادگار امتیاز میگیریم و انشالله در بازی آینده با حضور 70 هزار نفری هوادارانمان 3 امتیاز بازی را بدست می آوریم.

 

دیدگاه‌ها