کد خبر : 1590680 | 21 بهمن 1397 ساعت 20:21 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض محمدی برای استفاده از کناره ها بود؛

تکسیرا: برای قهرمانی می جنگیم

تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید در نیمه اول به دلیل بسته بودن فضاهای کناری این تیم نتوانسته به اهداف خود برسد ولی در نیمه دوم با تعویض محمدی شرایط مساعد شده است.

تکسیرا: برای قهرمانی می جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، تکسیرا  مربی تیم سپاهان بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل سپیدرود به جای امیرقلعه نویی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

 

تعویض محمدی برای استفاده از کناره ها بود


 برای این بازی آماده بودیم و سعی کردیم از کناره‌ها نفوذ کنیم و به عمق زمین حریف برویم ولی می دانستیم که حریف خوب سازماندهی شده بود در بخش دفاعی. بین دو نیمه تعویض کردیم تا از کناره‌ها خوب نفوذ کنیم و مهرداد محمدی را به همین دلیل به زمین آوردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم.

 

 

می توانستیم گل های بیشتری بزنیم


۳ گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. تیم ما خوب جواب داد و همگی خوب کار کردند. بعد از اینکه هفته قبل یک مساوی داشتیم این برد برای ما خیلی خوب بود و از نتیجه بازی راضی و خوشحال هستیم.

 

 

مهم ترین موضوع بازگشت به صدر است


بد شد که این هفته نتوانستیم هواداران مان را داشته باشیم. دوست داشتیم آنها حضور داشته باشند. مهم ترین چیز این است که به صدر جدول برگشتیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

 

 

برای قهرمانی می جنگیم


تکسیرا در مورد اینکه قلعه نویی از فدراسیون و کمیته انضباطی شاکی است ولی به خبرنگاران پاسخ نمی‌دهد و بهتر است که او صحبت کند و ما علاقمندیم که حرف‌هایش را بشنویم، ضمن اینکه لیگ برتر خیلی فشرده شده کدام تیم می‌تواند این وضعیت را ادامه بدهد گفت: سوالی که پرسیدید باید بگویم می‌جگنیم تا قهرمان شویم. سعی می‌کنیم برای رسیدن به این هدف کار کنیم. این هدف ماست.

دیدگاه‌ها