کد خبر : 1590683 | 21 بهمن 1397 ساعت 20:19 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

مرادی: تلاش می‌کنم جزو برنامه‌های اصلی فولاد باشم

وقت جشن برابر پرسپولیس نداریم و باز باید ببریم

هافبک فولاد خوزستان مدعی است پیروزی برابر پرسپولیس کمترین شایستگی این تیم در جدال امروز بوده است و آنها با یک نمایش برتر به این پیروزی دست یافته‌اند.

وقت جشن برابر پرسپولیس نداریم و باز باید ببریم

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی در پایان دیدار برابر پرسپولیس که با برتری شاگردان افشین قطبی به پایان رسید گفت: برای این پیروزی تلاش زیادی کردیم و خوشحالیم که به حق‌مان رسیدیم. طی روزهای اخیر تمرینات پرفشار و بابرنامه‌ای را برای شکست پرسپولیس پشت سر گذاشته بودیم و خوشحالیم که این مساله نتیجه داد.


وی درباره حضور افشین قطبی و نمایش موفق این تیم طی دیدارهای اخیر گفت: من به تازگی به فولاد پیوسته‌ام و در جریان اتفاقات گذشته نیستم. با این حال فولاد یکی از تیم‌های باشخصیت لیگ محسوب می‎شود که از پتانسیل هواداران هم برخوردار است. اکنون با آقای قطبی اما ما تنها به برد و بردهای بیشتر فکر می‌کنیم و برای آن تلاش می‌کنیم. خوشحالیم که عملکردمان طی هفته‌های اخیر با انتظارات هواداران همراه بوده است و با حمایت آنها تلاش خواهیم کرد تا به جایگاهی که شایسته تیم است دست پیدا کنیم.


وی درباره پیروزی مقابل پرسپولیس و اعتراضاتی که شکل گرفته گفت: شرایط مسلما برای هر دو تیم برابر بوده است. اما در زمین بازی هر تیمی که تلاش بیشتری کرد برنده شد. در صحنه گلی که آفساید اعلام شد هم ما خودمان را محق می‌دانیم اما در نهایت این بازی تمام شده و ما وقت زیادی برای جشن گرفتن نداریم و باید به بازی بعدی فکر کنیم و به دنبال این باشیم تا با پیروزی‌های بیشتر به بالای جدول صعود کنیم.


مرادی که در نیم فصل از ملوان به فولاد پیوسته در خصوص حضورش در این تیم گفت: باید یک تغییر بزرگ می‌دادم و از خوش شانسی بزرگ خودم می‌دانم که فرصت حضور در تیم بزرگ فولاد نصیبم شد. تلاش خواهم کرد تا با عملکردی بهتر در تمرینات و فرصت‌هایی که نصیبم می‌شود جزو برنامه‌های اصلی این تیم قرار گیرم. ما البته در کنار هم یک هدف بزرگ داریم و آن سربلندی فولاد است.

دیدگاه‌ها