کد خبر : 1590685 | 21 بهمن 1397 ساعت 20:22 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

فروزان: معنای خطای پنالتی عوض شده؟

وقتی هواداران تیم ات 600، 700 کیلومتر راه را می آیند باید به عشق آنها ببری و تمام.

فروزان: معنای خطای پنالتی عوض شده؟

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان سنگربان موفق تراکتورسازی در مورد تساوی تراکتور مقابل نساجی به خبرنگار ورزش سه گفت: اینکه بگویم بازی سختی بود کلیشه ای شده است و ما میتوانستیم بازی را ببریم ولی زمین و زمان بهم دوخته شد تا  بازی به تساوی کشیده شود و یک امتیاز از بازی خارج از خانه برای هر تیمی خوب است به غیر از تراکتور و ما باید این بازی را می بردیم ولی متاسفانه نشد و بچه ها تلاش خود را کردند ولی متاسفانه نشد و توپ به دروازه آنها نرفت که نرفت.

 

فروزان در مورد جو استادیوم گفت: واقعا هواداران تراکتور بی نظیر هستند و باید پای آنها را طلا گرفت وقتی 600, 700 کیلومتر دور از خانه بازی داری و هواداران تیم ات را در استادیوم میبینی نشان دهنده ریشه تیم است و عشق هوادارانش به آن و در این شرایط چاره ای جز برد نداری و باید ببری و تمام.

 

سنگربان تراکتورسازان که از داوری نیز به شدت گلایه داشت در ادامه صحبت های خود گفت: نمی دانم چرا هر چه اشتباه داوری است به ضرر تراکتور است و اشتباهات داوری منفعت دار برای حریفان تراکتور. ما دو امتیاز بازی را به نساجی ندادیم و دو دستی تقدیم تیم محترم داوری شد که قطعا این اشتباهات عمدی نبوده و سهوی است و یا شاید معنای خطای پنالتی عوض شده و ما از آن بی خبر هستیم و باید مطالعات جدیدی در اینباره داشته باشیم.

 

دیدگاه‌ها