کد خبر : 1590687 | 21 بهمن 1397 ساعت 20:41 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی: شکست پرسپولیس چه ارتباطی به ما دارد؟

هافبک سپاهان می گوید امروز جای هواداران این تیم در ورزشگاه نقش جهان خالی بود.

کیانی: شکست پرسپولیس چه ارتباطی به ما دارد؟

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی کیانی پس از پیروزی۳ بر صفر مقابل سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم در دور برگشت بازی‌ها از دور رفت سخت‌تر است. علی کریمی هم سپیدرود را دچار تغییر و تحول کرده اما ما محکوم به برد بودیم. بدون هواداران‌مان می‌دانستیم بازی سختی داریم.

 

او ادامه داد: با صحبت‌های کادر فنی و تمرکز خوبی که بازیکنان ما از دقیقه یک داشتند خوب بازی کردیم و سه گل زدیم. خدا را شکر که به صدر برگشتیم ان‌شاءالله تا آخر فصل هم این صدرنشینی ادامه داشته باشد.

 

کیانی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس پس از شکست امروز در مورد اتفاق های برنامه ریزی شده برای شکست این تیم حرف زدند هم گفت: آنها شکست خورده‌اند چه ربطی به ما دارد؟ هر تیمی که سزاوار است و حقش است ان‌شاءالله قهرمان شود.

 

وی در مورد غیبت هواداران سپاهان گفت: سخت بود. دوست داشتیم مقابل هواداران بازی کنیم امیدوارم دیگر مسائلی پیش  نیاید که هواداران ما محروم شوند. فوتبال بدون هوادار لذتی ندارد. فدراسیون فوتبال نه فقط سپاهان که هیچ تیمی را از داشتن تماشاگران محروم نکند. فوتبال بدون هوادار لذتی ندارد جریمه بکنند اما غیبت هواداران زیبایی فوتبال را می‌گیرد. ولی خدا را شکر که بردیم و این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم.

 

دیدگاه‌ها