کد خبر : 1590695 | 21 بهمن 1397 ساعت 20:50 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

سعید آذری: خلعتبری در آشپزخانه مصدوم نشده !

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: خلعتبری را جراحی می‌کنیم و بعد از عمل آماده حضور در میادین است و همه از خلعتبری حمایت می‌کنیم و پشت او هستیم.

سعید آذری: خلعتبری در آشپزخانه مصدوم نشده !

به گزارش "ورزش سه"  و به نقل از کانال رسمی تلگرام باشگاه ذوب آهن، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد پاره شدن رباط پای محمدرضا خلعتبری اظهار کرد: شما یک‌بار دیگر صحنه مصدومیت خلعتبری را ببینید، بازیکن نساجی با تمام قوا روی پای خلعتبری می‌رود؛ اگر تیرآهن هم بود خم می‌شد چه برسد به پای انسان که پوست و استخوان است.

 

وی ادامه داد: پاره شدن رباط پا چند دلیل دارد که یکی از آن‌ها اِعمال نیروی زیاد به پا در جهت مخالف مفصل است؛ واقعاً صحنه مصدومیت خلعتبری خجالت‌آور است؛ چطور داور چنین صحنه‌ای را خطا ندید و به راحتی روی آن چشم گذاشت.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اینکه چرا در این فصل این تیم بازیکن مصدوم زیادی داشته، گفت: بالاخره این‌ موارد از حوادث فوتبال است که فعلا برای ما بد رقم خورده است.

 

آذری در مورد اینکه آیا امکان دارد نام خلعتبری از فهرست ذوب‌آهن خارج شود، خاطرنشان کرد: خلعتبری قهرمان ما است و چنین مسئله‌ای هم درست نیست؛ خلعتبری در آشپزخانه منزلش که مصدوم نشده، ما او را جراحی می‌کنیم و بعد از عمل هم آماده حضور در میادین است؛ در صحنه مصدومیت، خلعتبری با تمام دلش مصدوم شد و ما هم با تمام مغزمان پشت او هستیم.

 

وی در واکنش به اینکه برخی صفحات مجازی انتقاد داشتند چه لزومی داشته باشگاه ذوب‌آهن با بازیکن ۳۵ ساله قرارداد یک‌ سال و نیمه امضا کند، خاطرنشان کرد: خلعتبری بهترین بازیکن پدیده در نیم‌فصل نخست بود، ضمن اینکه پیش از این هم سابقه داشته با بازیکن ۴۰ ساله چنین قراردادی امضا شود؛ ما نسبت به دستور مربی، بازیکن جذب می‌کنیم. حالا اگر خلعتبری مصدوم نمی‌شد این آدم‌ها حرف نمی‌زدند؛ در ضمن من برای صفحات و دنیای مجازی که مدیریت نمی‌کنم بلکه در دنیایی واقعی مدیریت می‌کنم.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: یکی از عوامل آسیب دیدن ذوب‌آهن همین دنیایی مجازی است، این‌ها می‌خواستند مربی خودشان را به ذوب‌آهن بیاورند و بازیکن خودشان را به تیم اضافه کنند که ما ایستادگی کردیم.

 

آذری در مورد بازی این تیم با الکویت در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما برای لیگ قهرمانان آسیا هیچ قولی نمی‌دهیم فقط این قول را می‌دهیم که با تمام وجود مبارزه کنیم.

دیدگاه‌ها