کد خبر : 1590736 | 22 بهمن 1397 ساعت 01:11 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیلبائو 0-0 بارسا: هت‌تریک تساوی های آبی و اناری‌ها

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل بیلبائو با تساوی 0-0 متوقف شد و فاصله اش با رئال مادرید به 6 امتیاز کاهش پیدا کرد.

بیلبائو 0-0 بارسا: هت‌تریک تساوی های آبی و اناری‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده که هفته گذشته مقابل والنسیا در لالیگا و برابر رئال مادرید در کوپا دل ری با تساوی متوقف شده بودند، امشب هم نتوانستند بیلبائو را شکست دهند و به یک تساوی بدون گل رضایت دادند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشت، هرچند موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه بارسا ایجاد نشد.

پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازیکنان بارسا هم پیش کشیدند اما اولین موقعیت جدی بازی، در دقیقه 17 توسط بازیکنان بیلبائو ایجاد شد. سوسائتا که پشت محوطه جریمه بارسا صاحب توپ شده بود، با یک ضربه خطرناک، دروازه آبی و اناری ها را هدف قرار داد اما مارک آندره تراشتگن با یک واکنش دیدنی، توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

 

1380911

 

پس از آن نوبت بازیکنان بارسا بود که چند حمله خطرناک روی دروازه میزبان داشته باشند و در دقیقه 21، ارسال خوب مسی، در موقعیتی مناسب به سوارز رسید اما مهاجم اروگوئه ای بارسا نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد، بار دیگر بازیکنان بیلبائو روی دروازه بارسا خطرساز شدند اما باز هم حضور به موقع تراشتگن، مانع از گلزنی رائول گارسیا شد.

حملات دو تیم ادامه داشت و پس از اینکه برای دقایقی از ضرباهنگ بازی کاسته شد، در دقیقه 37، شوت محکم مسی می توانست به گل اول منجر شد اما دروازه بان بیلبائو مغلوب ضربه او نشد. چند دقیقه بعد بار دیگر گارسیا صاحب یک موقعیت خوب شد اما این بار هم ضربه او راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه بدون گل به پایان رسید.

بارسا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند توپ در محوطه جریمه بیلبائو به دست بازیکن میزبان برخورد کرده اما داور بدون استفاده از VAR، دستور به ادامه کار داد.

در ادامه بازی متعادل شد و بدون اینکه موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد شود، دقایق سپری می شد. در دقیقه 65، نفوذ خوب یوری و پاس او، یک موقعیت خوب برای سن خوزه ایجاد کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1380918

 

در ادامه بازی تا اندازه ای رو به خشونت گذاشت و در فاصله 10 دقیقه، سه بازیکن از دو تیم کارت زرد گرفتند. در دقیقه 79، روی ارسال مونیاین، ایناکی ویلیامز می توانست روی دروازه بارسا خطرساز شود اما نتوانست ضربه نهایی را وارد کند.

سه دقیقه بعد، بیلبائو تا آستانه باز کردن دروازه بارسا پیش رفت اما باز هم تراشتگن مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. باز هم روی پاس مونیاین، ویلیامز در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما در موقعیت تک به تک با تراشتگن، توپ را دقیقا به جایی زد که دروازه بان آلمانی بارسا حضور داشت و این فرصت بسیار خوب از دست رفت.

حملات دو تیم در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. در دقیقه 90+1، دی مارکوس که یک کارت زرد داشت، به دلیل استفاده از دست برای متوقف کردن توپ، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد اما این اتفاق تاثیری در سرنوشت بازی نداشت و در نهایت این دیدار با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها