کد خبر : 1590741 | 22 بهمن 1397 ساعت 08:30 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

دردسرهای اوزیل: رد پیشنهاد آرسنال از طرف اینتر

درحالیکه نیمکت‌نشینی مسوت اوزیل در آرسنال همچنان ادامه دارد، آینده او در این باشگاه با شک و شبهه‌های جدی روبرو شده و گفته می‌شود اونای امری تمایل زیادی برای فروش اوزیل دارد.

دردسرهای اوزیل: رد پیشنهاد آرسنال از طرف اینتر

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد اونای امری، سرمربی آرسنال، که برای این تیم برنامه‌های بازسازی گسترده‌ای طراحی کرده قصد دارد برای بدست آوردن منابع مالی لازم برای اجرای برنامه‌های خود، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی تیمش را در اولین فرصت ممکن به فروش برساند. میرر می‌گوید دستمزد هفتگی 350هزار پوندی اوزیل یکی از دلایلی است که مدیران آرسنال را در مورد او محتاط کرده است.

 

به گزارش میرر، آرسنال چندی پیش با ارائه پیشنهادی به باشگاه اینتر میلان خواهان معامله با این باشگاه بر سر اوزیل و واگذاری ستاره آلمانی به باشگاه ایتالیایی شده ولی اینتر، پیشنهاد آرسنال را رد کرده است.

 

1380931

 

این در حالی است که از چند ماه پیش گزارشات زیادی مبنی بر تلاش اینتر برای نزدیک شدن به اوزیل منتشر شده بود. میرر می‌گوید با توجه به اینکه امری به مدیران آرسنال اعلام کرده بوده که دیگر اوزیل را در تیمش نمی‌خواهد، مدیران باشگاه با اینتر تماس گرفته و در مورد معامله‌ای احتمالی در تابستان آینده مذاکره کرده‌اند.

 

اما میرر می‌گوید عملکرد ناامیدکننده اوزیل در هفته‌های اخیر باعث شده ، حتی در شرایطی که آرسنالی‌ها حاضر شده‌اند قیمت او را پایین‌تر بیاورند، مدیران اینتر علاقه چندانی به توافق درباره جذب اوزیل نشان ندهند. میرر از قول رسانه ایتالیایی کالچیومرکاتو می‌گوید آرسنال چندی پیش برای مذاکره درباره انتقال اوزیل با باشگاه یوونتوس هم تماس گرفته است.

 

دیدگاه‌ها