کد خبر : 1590749 | 22 بهمن 1397 ساعت 09:21 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

لشکر زخم‌خورده و نگران PSG در راه اولدترافورد

حدود دو ماه پیش که قرعه‌کشی یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ انجام شد هواداران PSG از روبرو شدن با منچستریونایتد بسیار راضی و خوشحال بودند ولی حالا اوضاع کاملا تغییر کرده است.

لشکر زخم‌خورده و نگران PSG در راه اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه پیش، زمانی که قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد، هواداران پاری سن ژرمن از اینکه تیم‌شان باید مقابل منچستریونایتد قرار بگیرند بسیار راضی بودند. چرا که آن روزها نیمار، ادینسون کاوانی و کییلن امباپه روزهای درخشانی را در PSG سپری می‌کردند و با حضور مقتدرانه مارکو وراتی در مرکز خط میانی، پاریسی‌ها توانسته بودند با پیروزی‌های پیاپی و مقتدرانه مقابل لیورپول و ستاره سرخ به مرحله حذفی راه یابند و ناپولی را از سر راه بردارند.

 

اما از سوی دیگر منچستریونایتد اوضاع بسیار بدی داشت و در دوران ژوزه مورینیو با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد. مشکلات عدیده یونایتد و همراهی نکردن بازیکنان این تیم با سرمربی‌شان باعث شده بود هواداران پاریسی، یونایتد را حریفی راحت ارزیابی کنند.

 

1380939

 

اما حالا اوضاع کاملا برعکس شده است. موج مصدومیت چنان ضربه‌ای به PSG زده که این تیم در آستانه سفر به اولدترافورد کاملا احساس نگرانی می‌کند. از سوی دیگر اما منچستریونایتد از دوران به دست گرفتن سکان هدایت این توسط اوله گنار سولسشر هیچ شکستی نداشته و سرحال و قبراق به نظر می‌رسد.

 

روز شنبه دو تیم در آخرین بازی‌ها‌یشان به پیروزی رسیدند ولی پیروزی 1-0 پاری سن ژرمن مقابل بوردو برای این تیم با ناراحتی به پایان رسید چرا که پاریسی‌ها که نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند، در این بازی دو مصدوم مهم دیگر دادند: ادینسون کاوانی و توماس مونیه. باید دید در پایان مرحله یک‌هشتم نهایی، آیا هواداران PSG همچنان از قرعه‌ای که در این مرحله با آن روبرو شده‌اند راضی خواهند بود؟

 

دیدگاه‌ها