کد خبر : 1590759 | 22 بهمن 1397 ساعت 10:35 | 87.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو در آغوش جیمی جامپ منحصر به فرد(عکس)

در جریان پیروزی 3-0 یوونتوس مقابل ساسولو در هفته بیست و سوم سری آ، یک جیمی جامپ خود را به زمین رساند و یکراست به سراغ کریستیانو رونالدو رفت تا لحظاتی جالب در دوربین‌ها ثبت شود.

رونالدو در آغوش جیمی جامپ منحصر به فرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه کریستیانو رونالدو و همبازی‌هایش دیروز در هفته بیست و سوم سری آ در زمین ساسولو به مصاف این تیم رفته بودند، ورود جیمی جامپی علاقه‌مند به رونالدو، به زمین مسابقه، صحنه‌های جالبی خلق کرد. این جیمی جامپ، به محض ورود به زمین و نزدیک شدن به رونالدو، به تقلید از خوشحالی بعد از گل او به هوا پرید و دستهایش را باز کرد.

 

1380963

 

رونالدو در این لحظات با تعجب به جیمی جامپ هوادارش نگاه می‌کرد. درحالیکه هنوز از مامورین امنیتی ورزشگاه خبری نبود رونالدو قدمی به طرف این جیمی جامپ برداشت و دستش را به سمت صورت او دراز کرد تا با جیمی جامپ هواداراش خوش و بشی کرده باشد. در این لحظه بود که جیمی جامپ شیفته رونالدو، اسطوره خود را در آغوش کشید ولی در حالی که این حرکت جیمی جامپ، به دلیل نزدیکی فیزیکی بیش از حد به رونالدو می‌توانست نگران‌کننده باشد، مامورین امنیتی به موقع از راه رسیدند و او را از زمین بیرون بردند.

 

1380965

 

رونالدو در جریان پیروزی 3-0 یوونتوس نقش مهمی داشت چرا که هم در جریان به ثمر رسیدن گل اول بازی توسط سامی خدیرا نقش داشت و هم گل دوم تیمش را به ثمر رساند. یوونتوس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود با ناپولی، تیم دوم جدول را به 11 رساند. به نظر می‌رسد یوونتوس با این پیروزی دو نتیجه بد خود یعنی شکست مقابل آتالانتا در یک‌چهارم نهایی کوپا ایتالیا و تساوی 3-3 مقابل پارما در سری آ را به فراموشی سپرده است.

 

1380966

 

1380962

 

1380967

 

 

دیدگاه‌ها