کد خبر : 1590803 | 22 بهمن 1397 ساعت 13:15 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

از قهرمانی فصل قبل تا احتمال سقوط؛

حریف هندی سایپا ۲ ماه در حسرت برد

شاگردان علی دایی در حالی به مصاف مینروا پنجاب هند خواهند رفت که این تیم در دو ماه گذشته نتایج ضعیفی گرفته است.

حریف هندی سایپا ۲ ماه در حسرت برد

به گزارش "ورزش سه"، کار نمایندگان ایران در مرحله پلی‌آف فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا از فردا سه‌شنبه آغاز می‌شود که در یکی از دیدارها، تیم سایپا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان مینروا پنجاب هند خواهد بود تا درصورت برتری در مرحله بعد حریف الریان قطر شود.

 

مینروا پنجاب در فصل ۱۸-۲۰۱۷ قهرمان آی لیگ شد و جواز حضور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، اما آنها امسال نتایج ضعیفی گرفتند و در ۱۶ مسابقه سوپر لیگ هند، هشت باخت، پنج تساوی و تنها سه پیروزی داشتند تا با این عملکرد جزو قعرنشینان قرار بگیرند.

 

حریف آسیایی سایپا امسال در آی لیگ هند ۱۴ امتیاز گرفته و در رده نهم جدول قرار گرفته که تنها ۴ امتیاز با تیم قعرنشین فاصله دارد و ممکن است با ادامه روند دو ماه اخیرش حتی در پایان فصل سقوط کند.

 

مینروا پنجاب آخرین برد خود را سیزدهم آذرماه با نتیجه یک بر صفر مقابل بنگال شرقی به دست آورد و بعد از آن طی ۹ هفته متوالی آی لیگ هند ۳ تساوی و ۶ شکست داشته که سه باخت آنها در سه دیدار اخیرشان بوده است تا با شرایط بدی مقابل سایپا قرار بگیرند.

 

سایپا نیز که روزهای خوشی در لیگ برتر ندارد و با فاصله گرفتن از جمع مدعیان، به رده دهم جدول سقوط کرده و از جام حذفی نیز کنار رفته، فرصت خوبی دارد تا با برتری مقابل مینروا پنجاب هند از بحران خارج شود و به مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

دیدگاه‌ها