کد خبر : 1590806 | 22 بهمن 1397 ساعت 13:34 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

نقشه‌ بلژیکی-آلمانی برای شکست استقلال (عکس)

لیکنز حالا به دنبال این است با مشورت بازیکن بزرگش اولین دیدار حساس نیم فصل را با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش “ورزش سه” تراکتوری‌ها با کسب یک پیروزی شیرین خارج از خانه و رسیدن به ۳ امتیازی صدر جدول فاصله‌ای نداشتند که یک اشتباه فردی در خط دفاع برد را از آن‌ها گرفت و به استقبال بازی بزرگ فرستاد.


بعد از بازی تراکتوری‌ها با استفاده از یک پرواز اختصاصی از ساری به تبریز بازگشتند تا خیلی زود تمرینات خود را پیگیری کنند. نکته جالب توجه این است که ژرژ لیکنز و اشکان دژاگه در همان فرودگاه با یکدیگر به گفت و گوی طولانی در خصوص شرایط بازی با نساجی و هم‌چنین دیدار حساس بعدی با استقلال تهران پرداختند. صحبتی که باعث شد این دو دیرتر از سایر اعضا وارد هواپیما شده و آماده سفر شوند.


جدال با استقلال و وینفرد شفر برای تراکتورسازی و لیکنز از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است. سرخپوشان تبریزی علاوه بر اینکه به دنبال جبران شکست دور رفت هستند، دوست دارند با این برد رقیب مستقیمشان در جدول را پشت سر گذاشته و فاصله امتیازی خوبی با آن‌ها ایجاد کنند. 


از طرف دیگر این اولین آزمون بزرگ سرمربی سرشناس و بلژیکی تراکتورسازی است و او به هیچ وجه دوست ندارد از این دیدار سرافکنده بیرون بیاید. به همین دلیل است که مشورتی با اشکان دژاگه که کاپیتان تیم ملی ایران است، انجام داده و برای پیروزی بر استقلال بر روی توانایی‌ها او و مسعود شجاعی حساب ویژه‌ای باز کرده است.


عکس: علیرضا گلی

 

 

دیدگاه‌ها