کد خبر : 1590808 | 22 بهمن 1397 ساعت 13:40 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

آماده بازی در پلی‌آف آسیا هستیم؛

جهانبخش: آرزو داشتم با دایی کار کنم

هافبک جدید سایپا امیدوار است زیر نظر علی دایی دوباره روند خوبی در فوتبال داشته باشند.

جهانبخش: آرزو داشتم با دایی کار کنم

به گزارش "ورزش سه"، امید جهانبخش که با صبای قم به لیگ برتر معرفی شده بود، در نیم‌فصل امسال در شرایطی که صحبت از حضورش در سرخ پوشان پاکدشت به میان آمد، به سایپا پیوست؛ او درباره انتقال به سایپا گفت: من با مسؤولان سرخ پوشان جلسه‌ای انجام دادم و فقط توافق کردم، اما بعد از آنکه بحث سایپا مطرح شد، علاقه داشتم به این تیم بروم.

 

وی ادامه داد: آرزوی کار کردن با علی دایی را داشتم و نمی‌توانستم پیشنهاد سایپا را رد کنم، اما به دلیل تعهدی که به باشگاه سرخ پوشان و احترامی که برای فرهاد کاظمی قائل بودم، روند انتقالم کمی طول کشید، اما در نهایت با سایپا قرارداد بستم.

 

وینگر جدید سایپا عنوان کرد: بهترین اتفاق زندگی‌ام پیشنهاد و عقد قرارداد با سایپا بود که مطمئنا جواب محبت علی آقا(دایی) را خواهم داد؛ سختی زیادی در یک سال اخیر کشیدم و حتی در یک مقطع ناامید شده بودم؛ حالا خوشحال هستم در کنار علی دایی هستم و کار می‌کنم؛ همه سختی‌ها را فراموش کردم و با روحیه بالا می‌خواهم به تیمم کمک کنم.

 

جهانبخش با بیان اینکه سایپا بهترین باشگاه ایران است، گفت: سایپا را بیش از هر باشگاه دیگری دوست دارم و اگر افتخار داشته باشم، می‌خواهم برای همیشه در این تیم بمانم؛ روزی که با این باشگاه قرارداد بستم، بحث مالی و دیگر مسائل اهمیتی نداشت چون فقط می‌خواستم افتخار کار کردن با علی دایی و سایپا را پیدا کنم.

 

او درخصوص شرایط سایپا پیش از دیدار با مینروا پنجاب هند گفت: تیم شرایط خوبی دارد، برای بازی فردا آماده هستم و برای پیروزی تلاش می‌کنیم؛ امیدوار هستم مردم برای حمایت از سایپا به شهرقدس بیایند چون اکنون بحث ملی مطرح است، نه باشگاهی.

دیدگاه‌ها