کد خبر : 1590817 | 22 بهمن 1397 ساعت 14:11 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی‌های ۱۴۵ روزه سایپا تمام می‌شود؟

نارنجی پوشان در شرایطی نخستین بازی آسیایی خود را برگزار می‌کنند که از آغاز مهرماه تاکنون هیچ بردی در ۹۰ دقیقه نداشتند.

ناکامی‌های ۱۴۵ روزه سایپا تمام می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در لیگ هفدهم رتبه چهارم جدول را کسب کرد و با توجه به قهرمانی استقلال در جام حذفی، به مرحله پلی‌آف فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان راه یافت، اما شاگردان علی دایی در دیدار آسیایی فردا کار چندان راحتی برابر مینروا پنجاب هند نخواهند داشت.

 

شاگردان علی دایی که در فصل ۹۷-۹۶ از هفته هجدهم تا پایان لیگ نتایج فوق‌العاده‌ای با کسب ۹ پیروزی، سه تساوی و تنها یک شکست داشتند و سهمیه آسیایی هم کسب کردند، امسال شرایط متفاوتی پشت سر گذاشتند و با پنج ماه و نیم ناکامی در کسب پیروزی لیگ برتر به مصاف حریف هندی خود می‌روند.

 

آخرین پیروزی سایپا در لیگ برتر روز سی و یکم شهریورماه مقابل نفت مسجدسلیمان بود و این تیم در ۹ هفته اخیر چهار شکست و پنج پیروزی داشته تا با ۱۸ امتیاز به رده دهم جدول سقوط کند و از جمع مدعیان فاصله بگیرد.

 

نارنجی پوشان طی پنج ماه اخیر تنها دو پیروزی در جام حذفی به دست آوردند که هیچ یک از آنها در طول ۹۰ دقیقه نبود و آنها در ضربات پنالتی استقلال تهران و در وقت‌های اضافه صنعت نفت آبادان را شکست دادند، اما در مرحله نیمه نهایی برابر داماش گیلانیان غافلگیر شده و شکست خوردند تا از این رقابت‌ها هم کنار بروند.

 

اکنون سایپا که نتوانسته در نقل و انتقالات زمستانی هم عملکرد خوبی داشته باشد و به دلیل کمبود منابع مالی با رد پیشنهاد از سوی بسیاری از بازیکنان مد نظر علی دایی مواجه شود، امیدوار است در چنین شرایطی و بعد از ناکامی ۱۴۵ روزه در کسب پیروزی ۹۰ دقیقه‌ای، از سد مینروا پنجاب هند عبور کند و یک قدم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر شود.

دیدگاه‌ها