کد خبر : 1590826 | 22 بهمن 1397 ساعت 14:52 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

آزمون مقابل فنرباغچه نیمکت نشین است

پرواز سردار با کاروان زنیت به مقصد استانبول

سه روز بعد از اضافه شدن به اردوی آماده سازی باشگاه جدید در مورسیا اسپانیا، ستاره ایرانی همراه با کاروان زنیت راهی استانبول شد.

پرواز سردار با کاروان زنیت به مقصد استانبول

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون ساعاتی قبل به همراه هم تیمی های جدید خود با پرواز اختصاصی باشگاه زنیت جزیره مورسیا در جنوب اسپانیا را ترک و راهی استانبول شد تا برای بازی فردا شب با فنرباغچه در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا آماده شود.


در شرایطی که رقابت های باشگاهی روسیه همچنان در تعطیلات طولانی مدت زمستانی به سر می برد نماینده های این کشور در رقابت های اروپایی طبق تقویم یوفا باید در این رقابت ها به میدان بروند که بازی ها برای زنیت زودتر از سایر نماینده های روسیه در رویارویی با فنرباغچه آغاز می شود.


ستاره ایرانی که با انتقالی 12 میلیون یورویی از روبین کازان راهی قهرمان نیم فصل روسیه شد بنا به ادعای رسانه های معتبر این کشور فرداشب در ورزشگاه شکری سراج اوغلو شانس چندان زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ندارد و باید بازی را از روی نیمکت آغاز کند اما با این حال احتمال حضور چند دقیقه ای این بازیکن در نیمه دوم وجود دارد.


کاروان زنیت که امروز وارد استانبول شد بعد از اسکان در هتل آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین اصلی شکری سراج اوغلواستادیوم برگزار خواهد کرد و بعد از این تمرین سرگئی سماک و کاپیتان زنیتی ها برای حضور در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل دوربین ها و خبرنگاران قرار خواهد گرفت.


جدال رفت تیم های فنرباغچه با زنیت فردا شب از ساعت 21:25 آغاز می شود و بازی برگشت دو هفته دیگر به میزبانی روس ها در ورزشگاه یک میلیارد دلاری لوژینکی سن پطرزبورگ برگزار خواهد شد تا یکی از این دو تیم به جمع 16 تیم برتر لیگ اروپا برسد.

دیدگاه‌ها