کد خبر : 1590835 | 22 بهمن 1397 ساعت 15:20 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش صریح اللهجه و صادق است

هدایت کلمبیا را به بهترین فرد سپرده ایم

رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در یک مصاحبه رادیویی به تمجید از کارلوس کی روش پرداخت و نسبت به موفقیت او ابراز خوشبینی کرد.

هدایت کلمبیا را به بهترین فرد سپرده ایم

به گزارش "ورزش سه"، پس از ماه ها گمانه زنی و شایعات مختلف، سرانجام کارلوس کی روش پس از اتمام کار ایران در جام ملت های آسیا به عنوان سرمربی جدید کلمبیا معرفی شد و خیلی زود نیز کار خود را به عنوان سرمربی جدید "تری کلور" شروع کرده است. 

رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در برنامه "En La Juagada" شبکه رادیویی آر سی ان کلمبیا در مورد نحوه انتخاب کی روش و مسائل مختلف صحبت کرد.

 

 

1380219

 

 

خسورون در مورد اولین تماس ها با کی روش گفت:« اواخر ماه سپتامبر 2018 و پس از اینکه پکرمن رسما گفت که دیگر علاقه مند به ادامه کار در تیم ملی کلمبیا نیست، اولین مذاکرات با کی روش را انجام دادیم. او به ما گفت که به تیم ملی ایران تا پایان جام ملت های آسیا متعهد است و پس از اتمام کار ایران همه چیز را نهایی کردیم.»

 

دیگر کاندیداها:« از همان اول به کسی جز کی روش تمایل نداشتیم. اگر او هفته قبل به ما پاسخ منفی می داد، واقعا نمی دانستیم چه کاری باید انجام دهیم چون تنها گزینه ما بود. پیشنهادات مختلفی به ما می شد ولی گزینه ما فقط کی روش بود.»

 

 

1380086

 

 

خوان کارلوس اوسوریو:« برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون پس از جام جهانی تماس هایی با اوسوریو داشتند ولی چون وضعیت پکرمن مشخص نبود، همان جا مذاکرات متوقف ماند. در نهایت دو روز قبل از اینکه پکرمن نظر قطعی خود را به ما بگوید، اوسوریو با پاراگوئه قرارداد بست و شانس حضور یک مربی کلمبیایی در تیم ملی از دست رفت. آنجا کار برای تعیین سرمربی جدید را شروع کردیم و خیلی زود، نتایج به کی روش ختم شد.»

 

دلیل انتخاب کی روش:« در هواپیما مصاحبه ای از کی روش خواندم که مرا تحت تاثیر قرار داد. دیدگاه و ایده های فوتبالی او مرا کنجکاو کرد که بررسی بیشتری روی سوابقش انجام دهم. بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی را دیدم و توجهم به کی روش بیشتر جلب شد. هیچکس هم دیدگاه بدی نسبت به او نداشت و نظری منفی ارائه نکرد.

در واقع بدون آشنایی و حتی دیدن او نسبت به کی روش علاقه مند شده بودم و پس از اولین دیدارمان که به گفت و گویی طولانی منجر شد، دیگر تردیدی نداشتم که کی روش بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی کلمبیاست.»

 

 

1380559

 

 

شخصیت کی روش:« او انسان صادق و بسیار خوبی است. یک شخصیت صریح و کاملا جدی. او را کاملا آماده برای هدایت کلمبیا دیده ام. بسیار باتجربه است و معتقدم هدایت تیم ملی را به بهترین شخص ممکن سپرده ایم. کی روش خیلی زود کارش را شروع کرده و مطلعم که با خیلی از ملی پوشان نیز صحبت کرده است. او همراه تیم فنی اش به برزیل خواهد رفت تا از کمپی که در کوپا آمه ریکا مستقر خواهیم شد نیز بازدید کند.»

 

بازی های دوستانه:« دوشنبه(امروز) بازی با کره جنوبی رسمی خواهد شد و پیش از جام ملت ها نیز دو بازی با پرو یکی در کلمبیا و دیگری در لیما خواهیم داشت.»

 

محل اقامت کی روش:« او در بوگوتا مستقر خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها