کد خبر : 1590866 | 22 بهمن 1397 ساعت 17:03 | 56.1K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌‌روش برای گل 10 دست و سر و پا داد (عکس)

استنلی کی روش پس از وقفه ای که در روند گلزنی اش ایجاد شده بود، موفق شد برابر سپیدرود گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، کی روش استنلی از هفته ششم گلزنی اش را آغاز کرد و در 6 دیدار متوالی موفق به ثبت 9 گل شد.


روند گلزنی های این مهاجم برزیلی در دیدار برابر ماشین سازی که با محرومیت او از دیدار برابر پدیده هم همراه شد، قطع شد و از آن مسابقه پای کی روش به گلزنی باز نشده بود.


کی روش پس از یک جلسه محرومیت در دیدار برابر پرسپولیس به ترکیب بازگشت ولی این بار از زمین اخراج شد تا علاوه بر محرومیت در دیدار برابر استقلال خوزستان به دلیل دریافت کارت قرمز، در دیدار برابر صنعت نفت آبادان هم با حکم کمیته انضباطی محروم شود.


از آخرین بازی که کی روش در دیدار برابر سایپا گلزنی کرد، دو ماه سپری شده بود؛ طی این مدت استوکس به تراکتورسازی بازگشته و علیپور 8 گله شده تا خطر از دست رفتن صدر جدول گلزنان بیخ گوش کی روش 30 ساله باشد.


در نهایت کی روش پس از چند بازی که با عدم گلزنی برای او همراه شده بود، مقابل سپیدرود پس از 90 دقیقه، مزد تلاش هایش را گرفت و گل دهم خود را در لیگ هجدهم ثبت کرد.


البته ثبت این گل برای مهاجم 195 سامتی متری سپاهان چندان هم که به نظر رسید، ساده نبود؛ استنلی که یکی از فیزیکی  ترین و سرزن ترین مهاجمان لیگ به شمار می رود، در زمین و هوا برای رسیدن به گل با دست و پا جنگید و سرانجام با پاس فوق العاده ای که کومان دوست صمیمی اش در اردوها برایش فراهم کرد، با یک بغل پای ساده گل زد !


حالا سپاهانی ها امیدوارند این بازیکن که از وقت های اضافی دیدار برابر پارس جنوبی جم گلزنی هایش را آغاز کرد، باز هم با گلزنی در دقایق پایانی همان روند نیم فصل اول را در نیم فصل دوم تکرار کند.

 

1381152

 

1381150

 

1381151

 

1381149

دیدگاه‌ها