کد خبر : 1590891 | 22 بهمن 1397 ساعت 18:57 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارسیال: اوضاع با سولسشر بهتر از مورینیو است

آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی منچستر یونایتد، از حضور اوله گونار سولسشر روی نیمکت این تیم رضایت دارد.

مارسیال: اوضاع با سولسشر بهتر از مورینیو است

به گزارش "ورزش سه"، مارسیال نیز از جمله بازیکنانی بود که در روزهای حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت یونایتد، در مقاطعی مورد غضب سرمربی پرتغالی قرار گرففته بود اما با ورود سولسشر همه چیز برای او تغییر پیدا کرده و مارسیال همانند دیگر بازیکنان در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 

1381013

 

مارسیال گفت: "در حال حاضر ما زیر نظر سرمربی جدید یونایتد بازی می کنیم که او اهدافی و رویکردی متفاوت دارد و پیاده کردن سبک کاری اوله گونار سولسشر برای ما راحت تر از سبک ژوزه مورینیو است.

 

سولسشر نسبت به مورینیو بیشتر از من می خواهد در حملات یونایتد شرکت کنم و این دقیقا همان وظیفه ایست که با توانایی های من همخوانی دارد. او از من خواسته تلاش کنم تاثیرگذاری بیشتری در زمین داشته باشم و من امیدوارم شرایط تیم ما با همین روند ادامه یابد. حالا همه چیز زیر نظر سولسشر برای ما بهتر پیش می رود و ما از اینکه او سرمربی یونایتد شده احساس رضایت داریم و امیدواریم سولسشر در آینده نیز در این سمت باقی بماند.

 

پاری سن ژرمن چند غایب در ترکیب دارد اما بازیکنان باکیفیتی جایگزین آنها خواهند شد. این یک بازی فوق العاده خواهد بود و امیدوارم ما پیروز شویم."

دیدگاه‌ها