کد خبر : 1590892 | 22 بهمن 1397 ساعت 19:11 | 99.2K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی فقط 4 دیدار با رکورد خودش فاصله دارد؛

اشتباه بزرگ در ثبت رکورد شکست‌ناپذیری لیگ برتر

شب گذشته برنامه فوتبال برتر با اعلام آمار تیم ها و مربیان شکست ناپذیر ادوار لیگ، نتیجه گیری اشتباهی در مورد رکورددار شکست ناپذیری لیگ برتر داشت و برخی رسانه های تصویری و نوشتاری را هم این اشتباه را تکرار کردند.

اشتباه بزرگ در ثبت رکورد شکست‌ناپذیری لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته مقابل سپیدرود در شرایطی به برتری دست یافت که در اهواز پرسپولیس مقابل فولادخوزستان شکست خورد.


این نتایج بدین معنی بود که پرسپولیس رکورد شکست ناپذیری اش مانند لیگ هفتم که قطبی سرمربی سرخپوشان بود، از 16 هفته تجاوز نکرد ولی سپاهان توانست رکوردش در لیگ هجدهم را به 17 بازی شکست ناپذیری برساند و امیدوار به بهبود این آمار در بازی های بعدی  است.


نکته جالب توجه این بود که روز گذشته در رسانه های مختلف و از جمله برنامه فوتبال برتر اعلام شد که سپاهان با پیروزی برابر سپیدرود با ثبت 17 مسابقه شکست ناپذیری بهترین آمار را از این حیث در تاریخ 18 ساله لیگ برتر در اختیار دارد؛ این در حالی است که  رکورد بیشترین شکست ناپذیری با 21 بازی متعلق به امیرقلعه نویی است که با سپاهان موفق به ثبت آن شده است.

 

1381205

 

 

نگاهی به ادوار گذشته نشان می دهد، رکورد شکست ناپذیری در لیگ برتر با 21 بازی در اختیار سپاهان است و این آمار به فصل دهم اختصاص دارد که قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر با 5 عنوان قهرمانی لیگ همراه با آبی پوشان (3بار) و طلایی پوشان (2بار)، موفق به ثبت این رکورد بسیار خوب شده است.


سپاهان در لیگ دهم با هدایت قلعه‌نویی در هفته هفتم 3-4 به استقلال باخت و دیگر تا شکست 3-2 مقابل مس کرمان در هفته بیست و نهم هیچ شکستی را تجربه نکرد تا 21 بازی بدون شکست برای این تیم ثبت شود و حالا امیرقلعه نویی 8 سال بعد امیدوار است با ادامه روند خوبش این رکورد بار دیگر توسط خودش و باز هم تیم سپاهان شکسته شود.


طلایی پوشان برای تکرار دوباره رکوردشان البته کار بسیار سختی دارند و باید در 3 دیدار خارج از خانه مقابل پیکان، تراکتورسازی و فولادخوزستان حداقل شکست نخورند و در خانه هم با پارس جنوبی جم بازی کنند.

 

1381206

دیدگاه‌ها