کد خبر : 1590899 | 22 بهمن 1397 ساعت 19:20 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

ادعاهای جنجالی علیه مربیان تیم ملی و رییس فدراسیون

مقصر ناپدید شدن بوکسور ایرانی کیست؟

چند روز بعد از ناپدید شدن ملی پوش بوکس در فرودگاه اتریش دلایل این اتفاق از سوی فدراسیون به صورت شفاف بیان نشده است.

مقصر ناپدید شدن بوکسور ایرانی کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بوکس ایران که برای حضور در تورنمنت مجارستان راهی فرودگاه اتریش شده بود، با یک مشکل عجیب مواجه شد. مبین کهرازه بوکسور وزن 81 کیلوگرم زمانی که تیم به اتریش رسید، در فرودگاه ناپدید شد و بعد از گذشت چند روز اخباری مبنی بر پناهنده شدن این بوکسور سیستانی به گوش می‌رسد.


حتی مربیان تیم ملی بوکس هم چند روزی برای یافتن این بوکسور در اتریش ماندند،‌اما اثری از او یافت نکردند. در مصاحبه ای که در برخی از رسانه ها و البته فضای مجازی از زبان این بوکسور ملی پوش منتشر شده، او از تصمیم خود برای پناهندگی گفته و دلایلی هم برای این ماجرا آورده است.


شاید جنجالی ترین ادعای این بوکسور توهین مربیان تیم ملی به او بوده که باعث شده چنین تصمیمی بگیرد.


رییس فدراسیون بوکس هم در روزهای اخیر در مصاحبه های خود از این اقدام ملی پوش بوکس انتقاد کرده و در بخش از صحبت هایش گفته است: «از این اتفاق بسیار متاسفم اما امیدوارم بتوانیم او را پیدا کرده و به کشور بازگردانیم. ما کار خود را با دقت انجام داده‌ایم و امیدوارم کهرازه نیز تصمیم درست را بگیرد.»


جالب اینکه از سوی دیگر عیسی گل محمدی، سرپرست اسبق تیم ملی بوکس ادعای جدیدی را مطرح کرده و معتقد است این اقدام با رییس فدراسیون هماهنگ شده بوده و به باشگاه خبرنگاران می گوید: « مبین کهرزاده از بستگان حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس و حتی شنیده ام خواهرزاده او است. برادر ثوری در اروپا زندگی می کند و این اتفاق کاملا از پیش تعیین شده بوده است. سرپرست تیم نباید گذرنامه های بازیکنان را به آن ها می داد، بلکه باید در دست خود نگه می داشت تا چنین مشکلاتی پیش نیاید. حراست وزارت ورزش باید به این مسئله ورود کند تا این ماجرا فیصله پیدا کند. مطمئن باشید که ناپدید شدن مبین کهرزاده با تبانی و همدستی حسین ثوری رئیس فدراسیون، ادهم کرد سرپرست تیم ملی و کلانتری دبیر فدراسیون بوکس صورت گرفته است.»

دیدگاه‌ها