کد خبر : 1590969 | 23 بهمن 1397 ساعت 09:58 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام غایبین یونایتد مقابل PSG: والنسیا و دارمیان

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، غایبین این تیم در جدال حساس با پاری سن ژرمن، در لیگ قهرمانان اروپا را آنتونیو والنسیا و ماتئو دارمیان اعلام کرد.

اعلام غایبین یونایتد مقابل PSG: والنسیا و دارمیان

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچستریونایتد و پاری سن ژرمن امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه اولدترافورد، به مصاف هم می‌روند، اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد نام بازیکنان غایب تیمش در این بازی را اعلام کرد و گفت آنتونیو والنسیا و ماتئو دارمیان به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در مقابل PSG تیم‌شان را همراهی کنند.

 

1341929

 

منچستریونایتد در مرحله گروهی رقابتهای چمپیونزلیگ هم به دلیل در اختیار نداشتن تعدادی از بازیکنان خط دفاع خود با مشکلاتی مواجه شده بود. سولسشر ضمن اعلام اسامی آنتونیو والنسیا و ماتئو دارمیان به عنوان غایبین یونایتد در بازی امشب، گفت تمهیداتی در نظر گرفته که عدم حضور این دو مدافع برای تیمش مشکلی بوجود نیاورد.

 

1321068

 

منچستریونایتد در مرحله گروهی روزهای سختی را سپری کرد و به سختی به عنوان تیم دوم گروه خود راهی یک‌هشتم نهایی شد. مجازاتی که شیاطین سرخ به خاطر دوم شدن در گروه‌شان باید تحمل کنند، دو بازی بسیار دشوار در مقابل غول بزرگی به نام پاری سن ژرمن خواهد بود.

 

اما از زمان آخرین بازی یونایتد در چمپیونزلیگ، تا امروز این تیم تغییرات گسترده‌ای را از سر گذرانده. در آخرین بازی یونایتد سکان هدایت تیم در دست ژوزه مورینیو بود ولی امروز اوله گنار سولسشر هدایت قرمزهای منچستر را به دست گرفت. کسی که در دوران سرمربی‌گری‌اش یونایتد در 12 بازی پیاپی، بدون شکست بوده‌اند.

 

 

دیدگاه‌ها