کد خبر : 1590996 | 23 بهمن 1397 ساعت 11:09 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق خطاب به بازیکنان یونایتد:

باور کنید می‌توانید PSG را شکست دهید

رافائل، ستاره سابق و برزیلی منچستریونایتد که همچنان در میان هواداران یونایتد چهره‌ بسیار محبوبی است خطاب به شیاطین سرخ گفت باور کنید می‌توانید PSG را شکست دهید.

باور کنید می‌توانید PSG را شکست دهید

به گزارش "ورزش سه"، رافائل، دفاع وسط برزیلی که در فاصله سالهای 2008 تا 2015 با پیراهن منچستر یونایتد بازی می‌کرد و همچنان در میان هواداران این تیم محبوبیت بسیار زیادی دارد به کمپین ستاره‌های سابق و اسطوره‌های یونایتد برای تشویق بازیکنان این تیم در آستانه دیدار امشب مقابل پاری سن ژرمن پیوست و در مصاحبه با وبسایت رسمی منچستریونایتد گفت شیاطین سرخ باید باور کنند که می‌توانند در اولدترافورد پاری سن ژرمن را شکست دهند.

 

1281669

 

لیون که این روزها در لیون بازی می‌کند و خود برای بازی با بارسلونا در یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ آماده می‌شود در مصاحبه با وبسایت منچستریونایتد گفت:" ما در لیون همین چند وقت پیش موفق شدیم PSG  را 2-1 شکست بدهیم. پس شما هم می‌توانید. بازیکنان یونایتد اگر فوتبال خودشان را بازی کنند بدون شک و تردید می‌توانند در این بازی پیروز شوند".

 

رافائل در ادامه گفت:" من به عنوان کسی که بازی‌های PSG را در فرانسه دیده و با آنها بازی کرده‌ام به شما می‌گویم که می‌توانید این تیم را شکست بدهید. در فرانسه کسی جرات ندارد علیه پاری سن ژرمن حرف بزند ولی واقعیت این است که آنها اوضاع خیلی خوبی ندارند و مشکل پیدا کردن با آدرین رابیو روی آنها تاثیر منفی زیادی گذاشته".

 

1281672

 

رافائل در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" از طرف دیگر نیمار هم مصدوم است. ولی یونایتد اوضاع کاملا متفاوتی دارد. آنها بازی‌های اخیرشان را برده‌اند و وضعیت خیلی خوبی دارند. به نظر من که بازی یونایتد و PSG زیبا در خواهد آمد و تماشایش لذت‌بخش خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها