کد خبر : 1591008 | 23 بهمن 1397 ساعت 11:58 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

جای ترابی را یک بازی نه بلکه با کار تیمی پر می‌کنیم

دشتی: سایپا امروز برای پرچم ایران خواهد جنگید

وینگر گلزن سایپا امیدوار است تیمش در بازی امروز با دستیابی به نتیجه لازم جواز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را کسب کند.

دشتی: سایپا امروز برای پرچم ایران خواهد جنگید

به گزارش "ورزش سه"، سایپا امروز در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده هند قرار خواهد گرفت و شاگردان علی دایی امیدوارند برخلاف چند هفته اخیر در لیگ برتر و جام حذفی، موفق شوند به عنوان نماینده ایران شانس حضور در مرحله بعدی را به دست بیاورند.


علی دشتی در خصوص شرایط تیمش در فاصله ساعاتی مانده به این دیدار گفت: تمرینات خوب و منظمی برگزار کردیم و آمادگی بالایی داریم تا به عنوان نماینده ایران از سهمیه ایران دفاع کنیم و به مرحله گروهی راه پیدا کنیم.


وی در مورد کیفیت حریف هندی سایپا گفت: آنالیز دقیقی از حریف انجام شده و کادرفنی نقاط ضعف و قوت آنها را به ما نشان دادند و روی آن تمرین می‌کنیم. تیمی که به پلی آف رقابت‌های آسیایی آمده حتماً تیم خوبی است و اگر قرار باشد حریف هندی را دست کم بگیریم دچار مشکل می‌شویم.


دشتی در مورد اینکه سایپا با رفتن ترابی نتوانسته بازیکن مناسبی جایگزین کند گفت: ترابی از بهترین بازیکنان ایران است و زحمات زیادی در این سال‌ها برای تیم کشید ولی قرار نیست با رفتن او یک نفر جایش را پر کند و با کار تیمی جایش را پر خواهیم کرد.


وی در مورد اینکه مدعی گلزنی برابر این حریف هندی خواهد بود و از نظر روحی آماده این دیدار است یا خیر گفت: خیلی دوست دارم گل بزنم ولی از گلزنی من مهم‌تر این است که تیم نتیجه بگیرد و پیروز شود. امیدوارم به نتیجه دلخواه برسیم.


دشتی در پایان گفت: ما امروز نام ایران را یدک می‌کشیم و خیلی خوشحالم که طی روزهای اخیر بزرگان فوتبال از تیم ما حمایت کردند. از آقای پروین هم ممنونم که اعلام کردند برای تماشای این بازی و حمایت از ما به استادیوم خواهند آمد. مطمئنا با حضور هواداران و بزرگان فوتبال ایران به دنبال بهترین نمایش و کسب نتیجه صعود خواهیم بود.

دیدگاه‌ها