کد خبر : 1591014 | 23 بهمن 1397 ساعت 12:09 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین خبر در مورد واگذاری استقلال و پرسپولیس

نوید داده شد که تیم های استقلال و پرسپولیس تا پایان سال جاری به بخش خصوصی واگذار می شود و حالا خیلی ها منتظر هستند تا ببینند این اتفاق رخ خواهد داد یا مثل همیشه واگذاری این دو باشگاه در حد حرف باقی می ماند.

آخرین خبر در مورد واگذاری استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمد رضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در این باره می گوید: « موضوع از حوزه وزارت ورزش خارج شده است و دوستان از سازمان خصوصی‌سازی پیگیری کنند.  هیأت دولت  این موضوع را تصویب کرده وزارت هم شرایط را فراهم کرده است. دوستان فرآیند واگذاری را از سازمان خصوصی‌سازی پیگیری کنند ما هم پیگیری می‌کنیم این واقعه اتفاق بیفتد تا خیال مردم و وزارت راحت شود، عجله ما بیشتر از شماست تا خیال ما راحت شود و این دو باشگاه توسط مردم اداره شوند.»

 

محمدرضا داورزنی این صحبت ها را در گفتگو با رادیو ورزش و در خصوص زمان واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی مطرح کرد. اما بعد از چند نشست ابتدایی خبر تازه ای در این باره منتشر نشده است. یک کارشناس اقتصادی ارزش دو باشگاه را یک هزار و پانصد میلیارد تومان عنوان کرده بود و این در حالی است که راه های درآمدزایی در فوتبال ایران مسدود است و کسانی که امتیاز تیم را خریداری می کنند خیلی نمی توانند روی درآمدهای جاری تیم حساب باز کنند. در حال حاضر دو باشگاه فقط از تبلیغات روی پیراهن و هم چنین اپراتورهای تلفن همراه در آمد دارند.

دیدگاه‌ها