کد خبر : 1591031 | 23 بهمن 1397 ساعت 11:53 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسکولز: مورینیو به نتایج تیم من توجه خواهد کرد!

پل اسکولز، سرمربی جدید تیم الدهام یونایتد مدعی شد که انتظار دارد ژوزه مورینیو به انتقاد از عملکرد او در این تیم بپردازد.

اسکولز: مورینیو به نتایج تیم من توجه خواهد کرد!

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که مورینیو هدایت یونایتد را برعهده داشت، اسکولز از جدی ترین منتقدان او بود. او سال 2013 از دنیای فوتبال کناره گیری کرد و به عنوان کارشناس فعالیتش را آغاز کرد. او در هفته هایی که منتهی به اخراج مورینیو بود، صحبت های تندی علیه مورینیو مطرح کرده بود. حال مورینیو به عنوان کارشناس با شبکه های مختلف فعالیت دارد و اسکولز سرمربی شده و تاکید کرد که انتظار دارد مورینیو انتقاداتی از او مطرح کند.

 

 

1372927

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم مورینیو حواسش به نتایج ما باشد. نمی‌دانم که بازی هایمان را هم نگاه کند یا نه، از این بابت مطمئن نیستم. این چیزی بود که کمی من را اذیت کرد. من در دورانی که کارشناسی می‌کردم خیلی انتقاد مطرح کردم و فکر می‌کنم اگر کارشناسی بازی های ما را تماشا کند، حتما شروع به انتقاد خواهد کرد. آنها می‌توانند هر چه می‌خواهند بگویند. هیچگاه متوجه نشدم که چرا بازیکنان و مربیان به صحبت‌های کارشناسان توجه می‌کنند. آنها فقط نظرشان را راجع به بازی می‌گویند و برای این کار پول می‌گیرند. اگر کسی بخواهد به من انتقاد کند، توجهی نخواهم داشت. تنها کسی که به او پاسخ می‌دهم، مالک باشگاه است."

دیدگاه‌ها