کد خبر : 1591054 | 23 بهمن 1397 ساعت 13:55 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال تغییر اساسی کرده است

بختیاری زاده:از فرشید اسماعیلی انتظار دارم !

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال عقیده دارد که تغییرات استقلال در نیم فصل به این تیم کمک زیادی کرده است.

بختیاری زاده:از فرشید اسماعیلی انتظار دارم !

 

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده مدافع سابق استقلال و تیم ملی درباره دیدار تیم سابق خود و تراکتور سازی در هفته هجدهم لیگ برتر که حساسیت بالایی در جدول دارد، گفت: بازی های استقلال و تراکتورسازی همیشه حساسیت دارد و از جمله دیدارهایی است که برای هر دو تیم مهم است. هر دو تیم در جدول شرایط خوبی دارند و نیم فصل را نیز خوب شروع کردند. هر دو تیم به دنبال این هستند که فاصله امتیازی را کم کنند و نمی خواهند فرصتی که دارند را از دست بدهند. این بازی در جدول 3 امتیاز دارد اما برای ادامه کار تاثیر گذار است.

 

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به فرم خوب دو تیم، بیان کرد: استقلال هفته گذشته خیلی خوب بازی کرد و بازیکنان جدید تیم بسیار هماهنگ بودند و نشان دادند که نمی خواهند نیم فصل را از دست بدهند. تراکتورسازی نیز یک مربی با تجربه را در اختیار دارد که آمار او نشان می دهد که نمی خواهد هیچ دیداری را از دست بدهد. امیدوارم دیدار خوبی را شاهد باشیم و حساسیت مسابقه، کیفیت بازی را کمرنگ نکند. من خوشبین هستم که با احترام به تراکتورسازی، استقلال برنده مسابقه باشد. شکست دادن تراکتورسازی کار ساده ای نیست اما استقلال تغییرات اساسی ایجاد کرده که این تیم را تغییر داده است.

 

وی در ادامه با اشاره به تغییرات مناسبی که در استقلال انجام شده، بیان کرد: به هیات مدیره جدید استقلال تبریک می گویم؛ گروهی به استقلال آمدند که با تجربه هستند و آقایان منزوی و ماجدی می توانند به تیم کمک کنند و همچنین آقای فتحی نیز مدیر توانمندی است. همچنین استقلال به یک سری بازیکنان  نیاز داشت که این بازیکنان جذب شدند. استقلال نباید اشتباهات نیم فصل اول را تکرار کند و این تفکر در تیم وجود دارد. البته استقلال نباید تراکتورسازی را دست کم بگیرد و این تیم بازیکنان با تجربه و یک ورزشگاه پر هوادار دارد. استقلال اما می تواند هر تیمی را در هر زمینی شکست دهد.

 

بختیاری زاده در واکنش به عدم حضور دو مهره کلیدی استقلال، تصریح کرد: باقری و دانشگر بازیکنان تاثیر گذار استقلال بودند. امیدوارم خوب بودن باقری در زمین تداوم داشته باشد. استقلال بازیکنان تاثیر گذاری روی نیمکت دارد که می تواند جانشین خوبی برای بازیکنان اصلی باشد و این موضوع شاخصه یک تیم پرقدرت است. بازیکنان جانشین استقلال باید بدانند که هیچ فرقی با بازیکنان اصلی ندارند و این فلسفه فوتبال است که آنها نیمکت نشین هستند.

 

پیشکسوت استقلال در بخش بعدی صحبت های خود درباره تقابل مسعود شجاعی و فرشید اسماعیلی که خصوصیات شبیه به یکدیگر دارند اما از دو نسل متفاوت هستند، گفت: اسماعیلی تنها یک بازیکن جوان نیست و کاملا با تجربه است. او بازی های بزرگی را تجربه کرده و در شرایطی که یک بازیکن جوان محسوب می شود، کاملا با تجربه است. شجاعی نیز بازیکن با تجربه ای است اما شتاب و انرژی گذشت را ندارد ولی باز هم نباید تاثیر تجربه او را فراموش کرد. اسماعیلی بازیکن با استعدادی است و هر زمان گذشت بیشتری داشته، با کیفیت بهتری در زمین او را دیدیم. انتظار دارم مانند دیدار با پیکان در بحث همکاری با دیگر بازیکنان نقش بیشتری داشته باشد تا بتواند به تیم کمک کند.

 

وی ادامه داد: همیشه در فوتبال ستاره ها تاثیر گذار هستند اما کار گروهی مهم تر است. کار گروهی است که اجازه می دهد که ستاره ها خود را نشان دهند. اسماعیلی و شجاعی زمانی می توانند با کیفیت باشند که کار تیمی خوبی انجام گرفته و فضای مناسبی در اختیار آنها قرار گیرد. با کار تیمی خوب، این دو بازیکن می توانند حملات را طراحی کنند به شرط آنکه تیم آنها بتواند پشتیبان خوبی برای آنها باشد.

 

دیدگاه‌ها