کد خبر : 1591081 | 23 بهمن 1397 ساعت 15:33 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

یوسفی: بازی با تیم علی کریمی تعیین کننده است

محسن یوسفی گفت: دیدار با تیم سپیدرود بسیار تعیین کننده است و تیم ماشین سازی برای کسب برد به رشت می رود.

یوسفی: بازی با تیم علی کریمی تعیین کننده است

به گزارش "ورزش سه"، محسن یوسفی ستاره سابق استقلال و هافبک فعلی تیم ماشین سازی در گفتگو با ورزش سه، در ابتدا به مصدومیت خود اشاره کرد و گفت:  مصدومیت حدودا 3 ماه و نیم طول کشید. انشالله از 2 هفته بعد میتونم بازی کنم. تمام تلاشم را میکنم که به ترکیب برگردم، با توجه به وضعیتی که پارسال داشتم و اتفاقی که برای مچم افتاد کار برایم سخت شد. ابتدای فصل خیلی شرایط خوبی داشتم اما متاسفانه مصدومیت خیلی چیزها را خراب کرد، امیدوارم با تلاش مضاعف بتوانم برگردم.

 

وی همچنین اضافه کرد: آقای مهاجری همیشه با من صحبت میکنند و امیدواری می دهند که هروقت برگشتی ما هم  به تو امیدواری میدهیم، خودم هم تلاش میکنم که این اتفاق هرچه زودتر رقم بخورد.

 

یوسفی درباره انتقال ماشین سازی از بنیان دیزل به اختصاصی تراکتور اظهار داشت: صد در صد بنیان دیزل شرایط بهتری داشت. ولی خب مالک هر دو تیم یک نفر است و در تبریز ارجحیت با تراکتور است، آن ها تصمیم گرفتند و ما هم کاری جز این نمی توانستیم انجام دهیم، شرایط آنجا خیلی بهتر بود.

 

هافبک سابق استقلال درباره کورس قهرمانی هم گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست 3 ،4 تیم خوب هستند. استقلال هم با توجه به تجربه ای که دارد شرایط خوبی پیدا می کند. مشخص نیست ولی خودم امیدوارم استقلال قهرمان شود.

 

او با اشاره به دو برد اخیر سبزپوشان تبریزی تصریح کرد: خداراشکر با این 2 تا برد شرایط خوبی پیدا کردیم واقعا هم احتیاج داشتیم به این دو تا برد انشالله بتوانیم روند خوب را ادامه دهیم و آخر فصل جزو 5 ،6 تا تیم اول باشیم. بازی این هفته با سپیدرود خیلی مهم است و خیلی تعیین کننده است  که شرایطمان چطور باشد.

 

یوسفی در پایان راجع به بازی با سپیدرود هم اظهار نظر کرد و گفت: سپیدرود در خانه شرایط ویژه ای دارد و بهتر از بیرون بازی می کند، امتیازهایی که جمع میکنند در خانه خودشان است. چمن مصنوعی هم هست که یک ذره کار را سخت می کند، انشالله بچه های ما بتوانند 3 امتیاز بازی را بگیرند و روند خوبشان را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها