کد خبر : 1591084 | 23 بهمن 1397 ساعت 15:30 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

شرط جالب وینیسیوس و پدرش در مورد خالکوبی

وینیسیوس جونیور، ستاره این روزهای رئال مادرید است و همه را شگفت زده کرده است.

شرط جالب وینیسیوس و پدرش در مورد خالکوبی

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس که با انتقالی 45 میلیون یورویی و در 16 سالگی از فلامینگو به رئال پیوسته بود، پس از یک سال و نیم حضور قرضی در تیم برزیلی از تابستان به جمع رئالی ها اضافه شد. او مورد اعتماد لوپتگی، مربی وقت رئال قرار نداشت و به تیم دوم تبعید شد ولی با آمدن سولاری، اوضاع برای پدیده برزیلی تغییر کرد و او حالا تبدیل به یکی از ستاره های رئال شده است.

بازیکنی خوش تکنیک که هواداران را با نمایش های اخیر خود به وجد آورده است. وینیسیوس هفته گذشته پس از اینکه اولین بازی خود در نوکمپ را تجربه کرد(تساوی 1-1)، شنبه شب در اولین دربی مادرید خود در واندا متروپولیتانو نیز خوش درخشید و توانست یک پنالتی از اتلتیکو بگیرد.

 

 

1381388

 

 

او که هنوز گواهینامه رانندگی ندارد؛ با وجود زندگی در عمارت لوکسش در مادرید، همچنان تحت نظارت پدرش قرار دارد و به دقت زندگی بیرون فوتبالش تحت کنترل است.

وینیسیوس مثل خیلی از برزیلی ها علاقه مند به خالکوبی است اما پدرش هیچ علاقه ای به این کار ندارد اما در نهایت تسلیم پسرش شد. قرار بر این بود که وینیسیوس پس از اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان فلامینگو اولین خالکوبی خود را انجام دهد و سپس دو خالکوبی دیگر نیز روی بدن او انجام شد.

حالا نیز قرار بر این شده که از خالکوبی چهارم وینی پس از اولین گل او در لیگ قهرمانان رونمایی شود. این گل می تواند فردا شب در بازی برابر آژاکس به ثمر برسد.

رئال و آژاکس فردا شب از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در ورزشگاه یوهان کرویف به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها