کد خبر : 1591096 | 23 بهمن 1397 ساعت 16:30 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

عطش گلزنی گونسالوس فوق العاده است

عنایتی: بازیکن شبیه منشا در فوتبال ایران کم است

کاپیتان سابق استقلال بازی روز جمعه این تیم برابر تراکتورسازی را یک بازی زیبا و تماشاگر پسند پیش بینی می کند.

عنایتی: بازیکن شبیه منشا در فوتبال ایران کم است

رضا عنایتی در این باره به ورزش سه گفت: نیم فصل اول استقلال نتایج خوبی نگرفت ولی با اضافه شدن چند بازیکن که کیفیت خود را در همان بازی اول ثابت کردند و برگشتن بازیکنان مصدوم این تیم در خطوط مختلف عیب و نقصی را حس نمی کند. ضمن اینکه استقلال از نظر روحی و روانی با پیروزی برابر پیکان بالا آمده است و هواداران انتظار دارند این تیم نتایج هفته های اول را جبران کند که فکر می کنم همین اتفاق هم خواهد افتاد.

 

او در مورد تراکتورسازی هم می گوید: تراکتور از اول هم تیم خوبی بود و خریدهای خوبی داشت که همه در اختیار تیم بازی می کنند. فکر می کنم بازی روز جمعه هم جذاب می شود  و هم سخت برای هر دو تیم، هم برای تراکتورسازی و هم برای استقلال.


 
کاپیتان اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد هم گفت: شرایط و اتفاق ها در بازی می افتد نشان می دهد کدام تیم شانس بیشتری دارد  ولی با توجه به شناختی که داریم بازی زیبا شود. استقلال با روحیه که گرفته شرایط بسیار خوبی دارد و امیدوارم در این بازی موفق شود.

 

عنایتی در مورد حاشیه های پیوستن منشا از پرسپولیس به استقلال می گوید: من اصلا به حاشیه ها کاری ندارم و منشا با نظر مستقیم سرمربی جذب شده است. او خیلی تلاشگر و در خدمت تیم است و از این بازیکنان در فوتبال ایران کم داریم.

 

او در مورد نمایش 10 دقیقه ای گونسالوس هم می گوید: ایسما در 10 دقیقه ای که بازی کرد نشان داد عطش گلزنی فوق العاده دارد ضمن اینکه  یک روحیه خیلی خوب دارد و گلی که زد بار فشار را روی او کم کرد، پس او می تواند بازی به بازی شرایط بهتری را تجربه کند.

 

عنایتی در مورد مهره های کلیدی دو تیم در بازی روز جمعه هم گفت: من اعتقاد ندارم یک بازیکن بتواند سرنوشت بازی را تعیین کنند. کل تیم باید خوب کار کند و دستورات تاکتیکی مربی ها را خوب اجرا کند، این که یک بازیکن بتواند سرنوشت را تعیین کند شاید حرف هواداری باشد ولی من می گویم شرایط تیمی است که در نهایت منجر به نتیجه می شود.

دیدگاه‌ها