کد خبر : 1591097 | 23 بهمن 1397 ساعت 16:28 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

اوج گیری رئال، بارسلونا را نگران نکرده است

پس از دو تساوی متوالی بارسا در لالیگا حالا رئال به شش امتیازی این تیم رسیده است.

اوج گیری رئال، بارسلونا را نگران نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، تا دو هفته پیش بارسا با ده امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید این تیم را رقیبی جدی برای قهرمانی لالیگا نمی دید. در عوض اتلتیکو با فاصله ای شش امتیازی بارسا را تعقیب می کرد اما پس از دو تساوی متوالی بارسا برابر والنسیا و بیلبائو و دو برد متوالی رئال مقابل آلاوس و اتلتیکو، حالا فاصله دو غول فوتبال اسپانیا به شش امتیاز کاهش یافته است.

 

 

1381398

 

 

در رئال بر این عقیده هستند که حالا بارسا بیش از گذشته خطر از دست دادن صدر را حس می کند؛ به خصوص با توجه به بازی های سرنوشت سازی که در پیش است، می توانند جای بارسا را در صدر اشغال کنند اما بازیکنان بارسلونا از این حیث نگرانی خاصی ندارند.

 

ستاره های بارسا معتقدند که بر خلاف دو فصل پیش، بازیکنان نیمکت نشین خوبی در اختیار دارند که در مواقع لزوم و در بازی های مهم می توانند تعیین کننده باشند. ضمن اینکه بارسا هرگز زمانی که در چنین مقطعی با شش امتیاز اختلاف صدرنشین بوده، قهرمانی را از دست نداده است.

بارسلونا دو بازی حساس در زمین سویا و رئال پیش رو دارد و در صورت شکست در این دو بازی و پیروزی های رئال، این تیم را با خود هم امتیاز خواهد دید. باید به این نکته هم توجه داشت که در طول 12 سال گذشته همواره تیم صدرنشین لالیگا بیش از 51 امتیاز داشته و بارسای این فصل، ضعیف ترین صدرنشین از حیث امتیازگیری در 12 سال اخیر بوده است.

به همین دلیل رئالی ها خوشبین و امیدوار به ادامه فصل هستند و حتی به سه گانه نیز فکر می کنند.

دیدگاه‌ها