کد خبر : 1591099 | 23 بهمن 1397 ساعت 16:45 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

برد روحیه بخش خونه به خونه در بابل

لیگ یک/فرار به موقع بابلی‌ها و میثاقیان از قعر جدول

شاگردان اکبر میثاقیان یک برد بسیار شیرین به دست آوردند تا از قعر جدول کمی فاصله گرفته و از سقوط فرار کرده باشند.

لیگ یک/فرار به موقع بابلی‌ها و میثاقیان از قعر جدول

به گزارش "ورزش‌ سه"،  از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ یک تیم خونه به خونه بابل در خانه توانست با دو گل شهرداری تبریز را شکست دهد و فرار به موقعی از قعر جدول داشته باشد. دو گل تیم میزبان را محمود مطلق‌زاده بازیکن سابق فولاد خوزستان به ثمر رساند تا یک برد شیرین نصیب بابلی‌ها شود.


خونه به خونه که قبل از این مسابقه جزو یکی از سه تیم انتهای جدول بود از همان ابتدا مسابقه را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 23 توسط مطلق زاده به گل اول دست یافت. میزبان بر روی یک حمله صاحب موقعیت شد و بازیکن سابق فولاد از داخل محوطه جریمه دروازه شهرداری را فرو ریخت. در ادامه مسابقه در میانه زمین پیگیری شد و هر دو تیم موقعیت‌ها ضد و نقیضی داشتند که به گل تبدیل نشد. با شروع نیمه دوم تبریزی‌ها برای جبران گل خورده پیش آمدند و در یک یا دو صحنه فرصت به تعادل کشیدن نتیجه را داشتند که این اتفاق رخ نداد. در نهایت شاگردان میثاقیان در دقیقه 63 بر روی یک ضد حمله صاحب یک ضربه پنالتی شدند و باز هم محمود مطلق زاده توانست گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه شهرداری کند.


خونه به خونه بابل با این برد 18 امتیازی شد اما در همان رتبه چهاردهم باقی ماند و شهرداری تبریز هم با 21 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها