کد خبر : 1591100 | 23 بهمن 1397 ساعت 16:47 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

قشقایی شیراز 0 - فجر سپاسی شیراز 1

لیگ یک/ دربی شیراز را فجری ها بردند

جدال هم شهری های شیرازی بین دو تیم قشقایی و فجر سپاسی در پایان نود دقیقه با پیروزی فجر سپاسی به پایان رسید.

لیگ یک/  دربی شیراز را فجری ها بردند

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های لیگ یک  از هفته بیست و سوم  دربی شیراز که به میزبانی قشقایی برگزار شده بود با نتیجه دو بر صفر به سود فجر سپاسی خاتمه  پذیرفت.


هر دو تیم در شرایطی به مصاف هم  می رفتند که هفته گذشته  موفق شده بودند سه امتیاز بازی را از آن خود کنند و به همین علت با روحیه ای مناسب رو در روی هم قرار گرفته بودند.


این دیدار که در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شد در نیمه اول به تساوی صفر بر صفر رسید . اما در نیمه دوم این شاگردان داود مهابادی بودند که ابتدا در دقیقه 55  توسط  محمد حسین کریم زاده  بازیکن جوان این تیم که فصل پیش یکی از پدیده های لیگ به شمار می رفت توانست گل اول را وارد دروازه مسلم حق شناس کند .  


این در حالی است که دقایقی پیش یکی از گل های فجر سپاسی توسط داور این دیدار آفساید اعلام شده بود.


در ادامه این دیدار با خطایی که روی بابا محمدی در دقیقه 80 انجام پذیرفت  داور نقطه  پنالتی را نشان داد و رسول بهاروندی توانست از روی نقطه پنالتی  گل دوم  فجر را تبدیل به گل کند  تا طلسم پنالتی های از دست رفته فجر شکسته شود.


فجری ها با این پیروزی در این دربی از بیست و یک دیدار انجام شده بیست و شش امتیازی شد و در رده هشتم جای گرفته است و قشقایی شیراز هم با بیست و هشت امتیاز در طی بیست بازی در مکان هفتم جدول قرار گرفته است .

دیدگاه‌ها