کد خبر : 1591108 | 23 بهمن 1397 ساعت 16:58 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

رضا فتاحی سرپرست طلایی پوشان؛

مشکل سپاهان رفتارهای تبعیض گونه است

باشگاه سپاهان معتقد است با شروع نیم فصل دوم مانند نیم فصل اول اشتباهات داوری به ضرر این تیم بوده است.

مشکل سپاهان رفتارهای تبعیض گونه است

رضا فتاحی سرپرست سپاهان در این خصوص به خبرنگار ورزش سه گفت: در نیم فصل اول اشتباهات زیادی به ضرر سپاهان صورت گرفت و این اشتباهات برعلیه تیم ما در دو بازی آخر برابر پرسپولیس و استقلال خوزستان هم تکرار شد و در نیم فصل هم ادامه دار شده است.


سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در سه بازی آخر ما قبل از بازی با سپیدرود ما سه مساوی داشتیم که اگر داوری ها درست انجام می شد، حالا در صدر جدول اختلاف بیشتری با رقبایمان داشتیم. در سه مسابقه ما با تیم های پرسپولیس، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان داوران همانطور که کارشناسان داوری تایید کردند، یک پنالتی به ضرر ما مقابل رقیب مستقیممان گرفتند و در دو بازی دیگر هم پنالتی های ما گرفته نشد.


فتاحی حرف هایش را اینگونه دنبال کرد: این شش امتیاز می تواند سرنوشت ما را در انتهای فصل تغییر دهد و اگر این اتفاق بیافتد چه کسی پاسخ زحمات تیم، باشگاه و هواداران ما را می دهد. باشگاه سپاهان از مسئولان سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی فقط یک چیز می خواهیم و آن هم این است که عدالت را رعایت کنند.


فتاحی در پایان گفت: امروز آقای رفعتی در مصاحبه ای گفتند داوران در هفته قبل دو اشتباه تاثیر گزار داشتند و اشاره ای به اشتباه فاحش داور بازی سپاهان و صنعت نفت نداشتند. دقیقا مشکل ما اینجا است ؛ تبعیض در رفتار کمیته داوران. آقای رفعتی و دوستانشان در جلسه هم اندیشی پذیرفته بودند در نیم فصل اول در رفتار و احکامشان تبعیضاتی داشته اند و حتی اقای اصفهانیان گفتند اگر اینگونه بوده عذرخواهی می کنند، اما می بینیم انگار این رفتارها ادامه دارد.

دیدگاه‌ها