کد خبر : 1591131 | 23 بهمن 1397 ساعت 18:52 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا، یک گام تا عبور از پاس (عکس)

تیم سایپا امیدوار است با پیروزی مقابل الریان برای دومین بار به مرحله نهایی لیگ قهرمانا آسیا راه پیدا کند و از رکورد تیم پاس تهران، نفت تهران، استقلال خوزستان و مس کرمان عبور کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علی دایی در آستانه کسب پیروزی مقابل پنجاب هستند. آن ها با پیروزی در این مسابقه یک مرحله بالاتر می روند و در آخرین بازی پلی آف، میهمان الریان قطر خواهند بود. نارنجی پوشان در صورتی که دست به کار بزرگی بزنند و از سد الریان نیز عبور کنند، برای دومین بار در تاریخ به مرحله گروهی لیگ قهرمانان خواهند رسید.

 

در صورت صعود به مرحله گروهی، سایپا با الاتحاد عربستان، الوحده امارات و لوکوموتیو تاشکند هم گروه می شود که گروه سختی به حساب نمی آید. سایپا پیش تر در سال 2008 توانست تا یک چهارم نهایی این مسابقات پیش برود. آن سال نماینده شهر تهران مغلوب بنیادکار شد و نتوانست به نیمه نهایی صعود کند.

 

 

در تاریخ این رقابت ها، تیم های نفت تهران، پاس همدان، استقلال خوزستان و مس کرمان نیز از فوتبال ایران سابقه یک حضور در لیگ قهرمانان را دارند و حالا اگر سایپا بتواند از سد الریان بگذرند، بالاتر از تمام این تیم ها در کنار صباباطری تیمی که دیگر وجود خارجی ندارد، قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها