کد خبر : 1591134 | 23 بهمن 1397 ساعت 18:48 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو اسطوره زنده باشگاه است

کورتوا: همه در رئال به فتح سه گانه فکر می کنیم

تیبو کورتوا تابستان امسال از چلسی جدا و راهی رئال شد تا رویای کودکی اش محقق شود.

کورتوا: همه در رئال به فتح سه گانه فکر می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا در ابتدای ورودش و در زمان حضور لوپتگی روی نیمکت رئال، تنها در لالیگا به میدان می رفت اما با اخراج این مربی و آمدن سولاری، او حالا در لیگ قهرمانان نیز سنگربان ثابت رئال محسوب می شود.

او در گفت و گو با نشریه "ABC" به صحبت در مورد مسائل مختلف پرداخت.

 

 

1379096

 

 

پیوستن به رئال، تعبیر یک رویا:« بله؛ بازیکنی را نمی شناسم که دوست نداشته باشد به رئال بیاید. در چلسی شرایط خوبی داشتم. یک رختکن با جو خوب داشتیم و از سوی باشگاه به خوبی نیز حمایت می شدم. می توانم بگویم که هیچ مشکلی در چلسی نداشتم تا اینکه رئال به من پیشنهاد داد. واضح است که وقتی رئال به شما پیشنهاد می دهد، دیگر همه چیز متفاوت می شود. رئال بزرگتر از هر تیم دیگری در دنیاست و نمی توان به آن پاسخ رد داد.»

 

اهداف رئال:« در این زمینه هیچ شک و تردیدی وجود ندارد. رئال برای همه جام ها می جنگد. تیمی فوق العاده در اختیار داریم. بهترین های دنیا در پست خودشان. هر کسی می داند که رئال در هر جامی شانس قهرمانی خواهد داشت. تمام تیم به سه گانه فکر می کنیم و اینکه کلکسیون افتخارات باشگاه را از این هم، پر رنگ تر کنیم.»

 

 

1380540

 

 

رونالدو:« رونالدو اسطوره زنده باشگاه رئال مادرید است. بیشتر تاریخچه اخیر باشگاه رئال مادرید با گل‌هایی که او به ثمر رسانده، نوشته شده است. زمانی که مقابل رئال بازی می‌کردم از کریستیانو ضربه خورده‌ام و باید بگویم او بازیکن فوق‌العاده‌ای است، اما موافق یک جمله قدیمی از سانتیاگو برنابئو هستم که می‌گوید، هیچ بازیکنی مهمتر از بازیکنان دیگر نیست.»

 

کیلور ناواس:« رابطه من با کیلور ناواس خیلی خوب است. او دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است و از بازی در کنار کیلور احساس خوبی دارم. در حالی که برخی این چیزها را مشکل می‌بینند، من به چشم راه‌ حل به آنها نگاه می‌کنم چون رئال مادرید در هر پستی بازیکنان خوبی دارد.»

دیدگاه‌ها