کد خبر : 1591137 | 23 بهمن 1397 ساعت 19:02 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

به استقلال گل بزنم شادی نمی کنم

قربانی: گل من استرس را از سپاهان گرفت

مهاجم سپاهان می گوید چون تیمش شانسی برای موفقیت نداشت ترجیح داد به لیگ ایران برگردد.

قربانی: گل من استرس را از سپاهان گرفت

علی قربانی در باره جدایی اش از اسپارتاک ترنوا و پیوستن به سپاهان به "ورزش سه" گفت: دلیل برگشتنم این بود که تیم ما تقریبا شانسی برای برگشتن در رتبه های بالای جدول نداشت و از لیگ اروپا هم حذف شدیم و بنابراین  تا پایان فصل بازی ها هیجان نداشت. همین مساله باعث شد تصیمیم بگیرم بیایم به سپاهان که در کورس قهرمانی است و با این تیم بتوانم نتیجه خوبی بگیرم.


او در مورد اعتقادی که قلعه نویی به سبک بازی اش دارد گفت: صد در صد این موضوع در انتخابم موثر بود. فکر کردم بتوانم در سبک بازی آقای قلعه نویی موثر باشم و به همین دلیل تصمیم گرفتم به این پیشنهاد جواب مثبت بدهم.


مهاجم سپاهان در مورد گلزنی اش در بازی با سپیدرود هم گفت: خدا را شکر در بازی اولم در ورزشگاه نقش جهان موفق شدم گل بزنم. بازی در نیمه اول گره خورده بود و در نیمه دوم خوب شروع کردیم، گل من باعث شد بازیکنان فشار کمتری را تحمل کنند و در ادامه بهتر بازی کردیم.

 

او در مورد حضور همزمان خودش، شهباززاده و کی روش استنلی در ترکیب سپاهان هم گفت:  در مورد تاکتیک تیم توضیح ندهم بهتر است چون کارهای فنی نباید از تیم خارج شد. اما این را بگویم من و سجاد به عنوان وینگر بازی می کنیم و امیدوارم با این ترکیب در بازی های بعد هم موفق باشیم و با پیروزی بازی های بعد را پشت سر بگذاریم.

 

قربانی در مورد شانس اول قهرمانی در لیگ هجدهم هم می گوید: نمی شود گفت کدام تیم شانس اول قهرمانی است و خودتان می دانید لیگ ایران خیلی فرسایشی است و شانس همه یکسان است.


مهاجم سپاهان در مورد پیش بینی از تعداد گل هایش در پایان فصل هم می گوید: من اصلا به گلزنی فکر نمی کنم، دوست دارم به سپاهان کمک کنم. به گلزنی زیاد فکر نمی کنم. البته یک مهاجم باید گل هم بزند ولی من فکر می کنم موفقیت تیم مهمتر است.


قربانی در پاسخ به این سوال که اگر به استقلال گل بزند خوشحالی می کند یا نه هم گفت: در استقلال بودم به نساجی گل زدم و خوشحالی نکردم و مطمئنا به استقلال هم گل بزنم شادی نمی کنم. ولی تمام تلاشم را برای موفقیت سپاهان می کنم و برای این تیم چیزی کم نمی گذارم.

 

دیدگاه‌ها