کد خبر : 1591154 | 23 بهمن 1397 ساعت 19:20 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: انگیزه ما برابر دورتموند یا بارسا تفاوتی ندارد

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان تاتنهام، از انگیزه های بالای تیمش برای رویارویی با دورتموند سخن گفت.

پوچتینو: انگیزه ما برابر دورتموند یا بارسا تفاوتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که فصل قبل در همین مرحله و در دیداری عجیب برابر یوونتوس حذف شد، در شرایطی به مصاف دورتموند می رود که حریف آلمانی در صدر جدول بوندسلیگا قرار داشته و موقعیت خوبی دارد.

 

1381449

 

مائوریتسیو پوچتینو گفت: "ما قصد داریم با شرایط خوبی راهی میدان شویم. برنامه ریزی کمی ناعادلانه بوده است اما این نمی تواند بهانه ای برای ما باشد. من فکر می کنم شما می توانید در چشم بازیکنان انرژی احساس کنید و ما قبل از این جلسه با آنها صحبت کردیم و شرایط کاملا متفاوت بود.

 

من فردی هستم که وقتی که چه در برابر دورتموند یا بارسلونا بازی می کنیم یا در مسابقات مختلف به میدان برویم، همیشه انگیزه بالایی دارم اما این دیدار در لیگ قهرمانان است و قطعا مسابقه بزرگی در انتظار ما خواهد بود. باید با انرژی و انگیزه بالایی وارد زمین شویم، اگر نه آماده چنین دیداری در این مقطع نیستم و شما می توانید بگویید که تاتنهام مشکل دارد.

 

دورتموند بازیکنان بزرگی در اختیار داشته و فوتبالی هجومی ارائه می دهد. ما باید با تیمی که در بالای جدول بوندسلیگا قرار داشته و شرایط بسیار خوبی دارد روبرو شویم. دورتموند تیمی مبارزه طلب است و مطمئنا جدال برابر آنها برای تاتنهام سخت خواهد بود اما علیرغم همه احترامی که برای حریف قائلم، من همیشه اعتقاد دارم که ما می توانیم هر تیمی را مغلوب کنیم."

دیدگاه‌ها