کد خبر : 1591171 | 23 بهمن 1397 ساعت 20:24 | 178.8K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی جدید در اردوی استقلال؛

ضربه خودی‌ها، بینی وریا را شکست

مدافع استقلال به دلیل برخورد شدید در تمرین دچار مصدومیت جدی از ناحیه بینی شد.

ضربه خودی‌ها، بینی وریا را شکست

به گزارش "ورزش سه"، گلزنی در بازگشت از جام ملت های آسیا و یک نمایش ۹۰ دقیقه ای مناسب باعث شد تا وریا غفوری باز هم فرم خوب خود را به رخ بکشد.


استقلال در دیدار با پیکان دو مهره آماده خود را از دست داد و برابر تراکتورسازی نمی تواند از دانشگر و فرشید باقری استفاده کند.


تمرین روز سه شنبه استقلالی ها با یک خبر بد برای شفر همراه بود و وریا غفوری در برخورد با یکی از بازیکنان خودی دچار مصدومیتی شد که حضور او برابر تراکتور را با اما و اگر همراه کرده است.


دکتر امین نوروزی با تایید شکستگی بینی این بازیکن گفت که اقدامات اولیه بر روی او انجام گرفته اما سرنوشت حضور وریا را، راحتی او در استفاده از ماسک مشخص می کند.


بر اساس هماهنگی انجام گرفته، وریا غفوری فردا با یک محافظ در تمرین حاضر خواهد شد و اگر بتواند با محافظ تمرین کند، چراغ سبز پزشکان را دریافت می کند تا برابر تراکتورسازی به میدان برود و در غیر این صورت سومین ستاره تیم شفر نیز این دیدار حساس را از دست می دهد.


مشخص شدن وضعیت وریا غفوری تا اندازه زیادی به صبر و از خود گذشتگی او و البته آستانه تحمل وریا در برابر درد شکستگی بینی ارتباط دارد؛ اتفاقی که هواداران انتظار دارند برای دیدار با تراکتور در بالاترین اندازه خود باشد تا دیدار ۶ امتیازی با حضور ستاره آماده آبی ها برگزار شود.

 

دیدگاه‌ها