کد خبر : 1591182 | 23 بهمن 1397 ساعت 21:19 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

الهلال ۴- القادسیه ۱؛ جووینکو نیامده درخشید

الهلال عربستان در نخستین بازی و گلزنی ستاره ایتالیایی خود به پیروزی پُر گل مقابل القادیسه رسید.

الهلال ۴- القادسیه ۱؛ جووینکو نیامده درخشید

به گزارش "ورزش سه"، تیم الهلال که یکی از حریفان استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۱۸:۵۵ امشب در نخستین مسابقه هفته بیستم سوپر لیگ حرفه‌ای عربستان، در استادیوم ملک سعود به مصاف تیم رده دهمی القادسیه رفت.

 

پاس در عمق عالی بافتیمبی گومیس از بین مدافعان القادسیه و گلزنی نواف العابد در دقیقه ۳۴، برتری یک نیمه‌ای الهلال عربستان برابر القادیسه را رقم زد.

 

تنها ۱۶ ثانیه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که پاس در عرض آندره کاریو را بافتیمبی گومیس با شوت بغل پای تماشایی تبدیل به گل دوم الهلال کرد، اما القادسیه توانست در دقیقه ۶۷ یکی از گل‌های خورده را توسط بیسمارک جبران کند.

 

سباستین جووینکو، ستاره سابق یوونتوس که در نقل و انتقالات زمستانی به الهلال عربستان پیوسته و در دقیقه ۶۲ دیدار مقابل القادسیه، به‌عنوان نخستین تعویضی تیمش جانشین کاریو شده بود، در دقیقه ۸۰ بعد از یک- دو با گومیس، با ضربه بغل پای زمینی توانست گلزنی کند تا در شروع کارش با الهلال بدرخشد.

 

در حالی که بازی رو به اتمام بود، علی آل بلیهی، مدافع ملی پوش الهلال در دقیقه ۸۸ گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و در دومین وقت‌های تلف شده نیز ناصر الدوسری، هافبک میانی این تیم با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد، اما در نهایت الهلال توانست به برتری ۴ بر یک مقابل القادسیه دست یابد تا ۴۹ امتیازی شده و همچنان صدر جدول را حفظ کند.

 

1381482

 

1381484

 

1381483

 

1381485

 

 

 

 

دیدگاه‌ها