کد خبر : 1591226 | 24 بهمن 1397 ساعت 08:49 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه به منتقدین: قدرت ما را دیدید، دیگر سکوت کنید

کیلین امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، بعد از پیروزی 2-0 این تیم مقابل منچستریونایتد در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، از منتقدین این غول فرانسوی خواست دیگر به قدرت PSG شک نکنند.

امباپه به منتقدین: قدرت ما را دیدید، دیگر سکوت کنید

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد رفت و با دو گل کیمپمبه و کیلین امباپه موفق شد حریف قدر خود را در خانه خود 2-0 شکست داده و با راحتی خیال منتظر بازی برگشت در پاریس بماند. این در حالی بود که PSG بدون حضور دو ستاره بزرگش نیمار و کاوانی به منچستر رفته بود و منتقدین این تیم مدعی بودند بدون این دو ستاره شانسی برای موفقیت در مقابل شاگردان سولسشر نخواهد داشت.

 

1381541

 

کیلین امباپه که گل دوم PSG را به ثمر رسانده بود بعد از بازی از منتقدین باشگاهش خواست با دیدن این بازی و نتیجه‌‌ای که او و هم‌تیمی‌هایش در منچستر بدست آوردند، دیگر به قدرت PSG شک نکنند.

 

1381540

 

امباپه بعد از بازی گفت:" ترسیدن و ترساندن هوادارها دیگر باید متوقف شود. بله شکی نیست که نیمار خیلی مهم هست و کاوانی در تیم ما اهمیتی کلیدی دارد. ولی فوتبال در زمین چمن بازی می‌شود و ما این را امشب نشان دادیم. پیام من این است: نترسید، اوضاع ما خوب است".

 

امباپه دیشب روی یک ضدحمله می‌توانست گل سوم تیمش را هم به ثمر برساند که داوید دخیا موفق شد در موقعیت تک به تک، مانع از ورود توپ به دروازه‌اش شود.

 

1381538

 

امباپه در این باره گفت:" بله من می‌توانستم گل سوم را هم بزنم که به نظرم اگر آن گل به ثمر رسیده بود تکلیف تیم صعودکننده از همین حالا معلوم بود. ولی اشکالی ندارد، حالا در بازی برگشت به جایش یک گل می‌زنم".

 

دیدگاه‌ها