کد خبر : 1591282 | 24 بهمن 1397 ساعت 11:14 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ملوان؛ تیم ممی یقه می گیرد

ملوان در دور رفت بازی های لیگ یک تا هفته های متمادی تیم قعرنشین بازی ها بود اما با شروع دور برگشت به تیم بهتری تبدیل شده و تا رده دهم جدول بالا آمده است.

بازگشت ملوان؛ تیم ممی یقه می گیرد

به گزارش "ورزش سه"، هر چند محمد احمد زاده در تعطیلات زمستانی این فرصت را داشت که با کنار گذاشتن چند بازیکن و جذب چند بازیکن چند بازیکن جدید سر و سامانی به اوضاع و احوال تیم بدهد اما از ابتدا هم مشخص بود ملوان آنقدر ضعیف نیست که تیم قعر نشین بازی ها باشد. هر چند اکنون باید گفت ملوان  یکی از تیم های خوب و قابل احترام این فصل بازی های دسته اول است و با بازی های خوبی که ازخود به نمایش گذاشته نشان داده می تواند در هفته های پیش رو هم یقیه بقیه مدعیان را بگیرد و حتی در تعیین چهره تیم های مدعی صعود به لیگ برتر دخیل باشد.

 

ملوان این هفته و در بازی حساس با سرخپوشان پاکدشت با گل های شهریار مغانلو با نتیجه دو بر یک پیروز شد. شاید طرفداران اینروزها افسوس این را می خورند که چرا تیم از ابتدای فصل این گونه بازی نکرد! ملوان اگر بخت صعود به لیگ برتر را داشت با این بازی ها و این پیروزی ها حتما به عنوان تیم نخست راهی بازی های لیگ برتر می شد. هر چند امروز هم این بازی ها و این نتایج ارزشمند است و نشان از بازگشت ملوان به روزهای خوب گذشته دارد. ملوان اگر فصل بعد هم به لیگ برتر صعود کند غنیمت و ارزشمند است به خصوص تیم های مدعی در لیگ یک حضور دارند که سال های سال برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنند اما هنوز به این موفقیت بزرگ نرسیده اند.

 

ملوان به لیگ برتر برمی گردد. این را یقین بدانید چون این خواست طرفداران ملوان از این تیم خوب و دوست داشتنی است. ممی و جوانان انزلی چی از قعر به میانه ها آمده اند و شاید این فصل فرصتی مهیا نشود که به لیگ برتر صعود کنند اما با این روند حتما رو به جلو حرکت خواهند کرد و حتما این فرصت را پیدا می کنند که در فصل آینده لیگ برتری شوند.

دیدگاه‌ها