کد خبر : 1591383 | 24 بهمن 1397 ساعت 17:36 | 25.4K بازدید | 1 دیدگاه

سپیدرود دست از سر سازمان لیگ نمی‌دارد!

مسئولان باشگاه سپیدرود رشت صبح امروز از نصب تابلوهای تبلیغاتی در ورزشگاه سردار جنگل جلوگیری کردند تا گام تازه‌ای در جهت مخالفت با سازمان لیگ برداشته باشند.

سپیدرود دست از سر سازمان لیگ نمی‌دارد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته مسئولان باشگاه سپیدرود با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کردند در صورت عدم پرداخت حق پخش محیطی اجازه نصب تابلوهای تبلیغاتی در دور زمین را در مسابقه با ماشین سازی نخواهند داد. در همین راستا صبح امروز مسئولان مربوطه بدون توجه به نامه این باشگاه به استادیوم سردار جنگل رفتند و در پی نصب تابلوهای تبلیغاتی بودند که افرادی از باشگاه سپیدرود حاضر شدند و به دستور مالک و مدیرعامل باشگاه از نصب تبلیغات ممانعت به عمل آوردند تا مقابله با سازمان لیگ را جدی‎‌تر از گذشته پیگیری کنند.


در ابتدای لیگ هجدهم سازمان لیگ با عقد قراردادی کل تبلیغات محیطی را به شرکتی و با مبلغ 90 میلیارد واگذار کردند. طبق گفته برخی از افراد حاضر در باشگاه سپیدرود تا به اینجا که نیمی از فصل گذشته باید مبلغی بین 2 تا 3 میلیارد در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌گرفته که تنها 300 میلیون تومان به حساب این تیم آمده است. از آنجا که سپیدرود جزو معدود باشگاه‌های خصوصی در لیگ هجدهم است، به همین دلیل مسئولان تیم حساب ویژه‌ای بر روی استفاده از حق پخش و تبلیغات محیطی باز کرده‌اند و از حالا مقاومت برابر سازمان لیگ را شروع کردند تا حق خود را دریافت کنند.

 

دیدگاه‌ها