کد خبر : 1591428 | 24 بهمن 1397 ساعت 20:34 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم راه یافته به پلى آف نهایى شدند

هفته خوش یمن میهمانان در لیگ والیبال

هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال با مشخص شدن ٨ تیم راه یافته به پلى آف به پایان رسید.

هفته خوش یمن میهمانان در لیگ والیبال

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر روز چهارشنبه به پایان رسید.


در پایان بازى هاى این هفته با توجه به شکست شهردارى تبریز و پیروزى شهردارى گنبد تکلیف تیم هشتم راه یافته به پلى آف در فاصله یک هفته مانده تا پایان دور گروهى مشخص شد.

 

شهرداری تبریز صفر – پیکان ۳

پیکان که در چهار بازی اخیر خود شکست خورده بود بالاخره موفق به کسب پیروزی در خانه شهرداری تبریز شد.

 

 

خاتم اردکان ۲ – کاله مازندران ۳

خاتم اردکان در غیاب ستاره خود شهرام محمودی برابر کاله مازندران که در نیم فصل دوم کاملا متفاوت ظاهر شده شکست خورد.خاتم اردکان با این پیروزی در رده دوم جدول لیگ برتر ایستاد.

 

سایپا ۳ – شهروند اراک ۲

سایپا در خانه مقابل شهروند اراک با نتیجه نزدیکی پیروز شد. سایپا مقابل تیم شهروند اراک که بسیاری از بازیکنان خود را در نیم فصل دوم از دست داده است شگفت زده شد اما نتیجه بازی را واگذار نکرد.

 

 

شهرداری ارومیه ۳ – دورنا ارومیه صفر

شهرداری ارومیه پیروز دیدار دو نماینده این شهر بود. این دیدار که در سالن غدیر شهر ارومیه برگزار شد در نهایت سه بر صفر به سود شهرداری تبریز که بازیکنان با تجربه بیشتری در اختیار دارد به پایان رسید.

 

 

عقاب نهاجا صفر – فولاد سیرجان ایرانیان ۳

عقاب نهاجا حریف سر سختی برای نماینده کرمانی لیگ برتر نبود. فولاد سیرجان ایرانیان در دیداری که کم اشتباه ظاهر شد در سه ست پیاپی پیروز بود.

 

 

پیام خراسان ۲ – شهرداری گنبد ۳

در زیباترین و جذاب ترین دیدار این هفته شهرداری گنبد پیروز بود. پیام خراسان در خانه مقابل تیم شهرداری گنبد شکست خورد تا فرست بهبود شرایط خود در جدول از دست بدهد. شهرداری گنبد در شرایطی پیروز این بازی شد که ست پنجم این دیدار با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ به نفع این تیم به پایان رسید.

دیدگاه‌ها