کد خبر : 1591508 | 25 بهمن 1397 ساعت 11:42 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل ریحان برنده دوئل مدعیان در اراک

یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ یک بین تیم های آلومینیوم اراک و گل ریحان برگزار شد که با وجود همه تلاش ها از سوی میزبان و میهمان گلی در برنداشت و در نهایت دو تیم امتیازات این بازی را بین هم تقسیم کردند.

به گزارش "ورزش سه"، حساسیت این بازی نه به خاطر جایگاه دو تیم در جدول رده بندی، بلکه به خاطر حضور فراز کمالوند مربی ابتدای فصل تیم گل ریحان روی نیمکت تیم آلومینیوم اراک بود. نتیجه ای که در این بازی رقم خورد بیشتر به سود تیم گل ریحان بود به این خاطر که این تیم در خارج از خانه بازی می کرد و از سویی با کسب همین یک امتیاز به سیر صعودی خود ادامه داد. 

 

گل ریحان امروز شرایط خیلی بهتری برای صعود به لیگ برتر به نسبت گذشته دارد. این تیم هم اکنون 36 امتیازی است و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول ایستاده است و در بازی هفته بعد میزبان تیم چهارم جدول یعنی شاهین شهرداری بوشهر است. اگر شاگردان مجتبی حسینی موفق به عبور از سد تیم شاهین شهرداری بوشهر شوند آنوقت است که نام خود را به عنوان دومین مدعی صعود به لیگ برتر بعد از گل گهر سیرجان مطرح خواهند کرد. 

 

مهم ترین نکته ای که به تیم گل ریحان در هفته های اخیر برای نتیجه گرفتن کمک کرده دفاع تیمی و گل نخوردن بوده. جالب اینکه بدانید تیم گل ریحان به همراه فجر سپاسی با 12 گل خورده دارای بهترین خط دفاعی است و این عملکرد بی شک در بازی های آتی هم به کمک مجتبی حسینی و شاگردانش خواهد آمد. هر چند برای صعود به لیگ برتر تنها گل نخوردن کافی نیست و این زدن گل است که برای تیم امتیاز می آورد. تحول در تیم گل ریحان با آمدن کادر فنی جدید کاملا ملموس بوده بطوریکه امروز همه از این تیم به عنوان یکی از مدعیان صعود یاد می کنند و این در حالی بود که مجتبی حسینی در تعطیلات زمستانی قید برخی از بازیکنان اسمی از جمله محمد ابراهیمی را زد و بازیکنانی به ترکیب اضافه کرد که اسمی نبودند. مجتبی حسینی که خود سال های سال دستیار یحیی گل محمدی بوده و نقش اثر گذاری در موفقیت های این مربی داشته در گل ریحان یک دستیار باتجربه کادر اضافه کرده است تا تیم به سرعت بیشتری به سمت نتیجه گیری حرکت کند. مهدی حسینی نسب بازیکن سابق ذوب آهن که پیش از این او را در کادر فنی حمید استیلی می دیدیم.

 

1381929

 

1381930

 

1381931

 

1381932

دیدگاه‌ها