کد خبر : 1591524 | 25 بهمن 1397 ساعت 12:10 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

صعود دختران پینگ‎پنگ‎باز ایران از مرحله مقدماتی

شیما صفایی و پریناز حاجیلو با کسب نتایج لازم در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اپن جهانی چک، راهی مرحله دوم این رقابت‎ها شدند.

صعود دختران پینگ‎پنگ‎باز ایران از مرحله مقدماتی

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، در چارچوب مسابقات تنیس روی میز اپن جهانی چک که از روز گذشته آغاز شد و در مرحله مقدماتی، پریناز حاجیلو در اولین دیدار مقابل نماینده ولز به برتری دست یافت اما نتیجه رقابت با ورزشکاران چک و ژاپن را واگذار کرد. با این حال وی به عنوان نفر دوم گروه خود از مرحله مقدماتی صعود کرد. 

 

شیما صفایی هم در مرحله مقدماتی مسابقات مقابل نمایندگان سنگاپور و نروژ به برتری دست یافت اما مقابل نماینده کشور میزبان متحمل شکست شد. صفایی هم با این عملکرد به عنوان بازیکن صدرنشین گروه از مرحله مقدماتی صعود کرد.

 

مریم فرعی دیگر نماینده ایران در رقابت های اوپن چک است که نتوانست در مرحله مقدماتی دیدارهای انفرادی، نتایج لازم را برای صعود کسب کند. 

 

مسابقات تنیس روی میز اپن جهانی چک امروز پنجشنبه با برگزاری دیدارهای مرحله دوم و جدول اصلی پیگیری می شود. در این مرحله از رقابت ها پریناز حاجیلو به مصاف به مصاف حریفی از رومانی می رود و شیما صفایی هم با نماینده ایتالیا دیدار خواهد داشت. 

دیدگاه‌ها