کد خبر : 1591539 | 25 بهمن 1397 ساعت 12:56 | 481.8K بازدید | 3 دیدگاه

کاسه صبر اینتر لبریز شد؛

خیانت جدید ایکاردی با نقش آفرینی دوباره وندا!

درام عاشقانه اینتر و مائورو ایکاردی حالا تبدیل به یک داستان تراژیک شده است؛ سناریویی که واندا نارا در آن نقش اول را ایفا می کند.

خیانت جدید ایکاردی با نقش آفرینی دوباره وندا!


به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از فوتبالدوستان پیش از آنکه نام مائورو ایکاردی را به خاطر چارچوب شناسی و شم دقیق گلزنی او به ذهن بسپارند، کاپیتان گلزن نراتزوری را با داستانی جنجالی با مثلث واندا نارا- مائوریتو و ماکسی لوپز شناختند و حالا ضلع غیرفوتبالی این مثلث، انگار باز هم علاقه دارد در دنیای فوتبال نقش آفرینی کند.

 

واندا نارا که حالا مجری برنامه تیکی تاکا در تلویزیون ایتالیاست، تقریبا هر هفته با ادای جملاتی جنجالی رختکن اینتر را به هم می ریزید و کاسه صبر باشگاه و همبازیان مائوریتو با سخنان این هفته او لبریز شده است.

 

1362891

 

واندا این هفته در برنامه تیکی تاکا گفت: "اگر از من سوال کنید که بین تمدید قرارداد ایکاردی یا خرید یک بازیکن گلساز که 5 موقعیت مناسب را برای مائورو ایجاد کند کدام گزینه را انتخاب خواهی کرد، پاسخ من گزینه دوم خواهد بود. ایکاردی در زمین به بازیکنانی نیاز دارد که موقعیت های بهتری را برای او فراهم کنند."

 

این در حالیست که کاپیتان نراتزوری در هفته های اخیر موقعیت های بسیار خوبی را در جریان بازی های اینتر از دست داده و بسیاری از هواداران اینتر صحبت های همسر وی را نوعی فرار به جلو و رهایی از شر مسئولیت نتایج ضعیف اینتر می دانند.

 

اما این بار دیگر صحبت های جنجالی واندا بی پاسخ نماند و در ابتدا و در رختکن، همبازیان ایکاردی از جمله ایوان پریشیچ با ایکاردی به خاطر انتقاد مستقیم از آنها درگیری لفظی پیدا کردند.

 

1362931

 

تهدیدهای علنی مبنی بر عدم تمدید قرارداد و حاضر نشدن بر سر جلسه مذاکره در نهایت مدیران اینتر را بر آن داشت که واکنشی به مهم ترین بازیکن خود نشان دهند؛ پس خبر پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از آقای گل فصل قبل سری آ دیروز از طریق توئیتر باشگاه اینتر مخابره شد.

 

پپ ماروتا، عضو جدید و تصمیم ساز کادر مدیریتی اینتر، در بدو ورود مشکلاتی با واندا نارا و همسرش پیدا کرد و اخباری مبنی بر نقش آفرینی مستقیم او در این تصمیم جنجالی منتشر شده است.

 

اما این پایان 24 ساعت پرهیاهوی باشگاه اینتر نبود و ساعتی بعد خبر کنار گذاشته شدن نام ایکاردی از لیست بازی امشب آنها در لیگ اروپا برابر راپیدوین نیز آتش درگیری ها را بر افروخته تر کرد؛ تصمیمی که در ابتدا به نظر می رسید از سوی باشگاه و در ادامه تنبیه مائوریتو گرفته شده اما لوچانو اسپالتی دیشب اعلام کرد این تصمیم عجیب از سوی خود ایکاردی و در راستای واکنش نشان دادن به از دست دادن بازوبند کاپیتانی بوده است.

 

1347999

 

چنین واکنشی، خشم هواداران متعصب نراتزوری را برانگیخته است. البته این اولین سکانس از درگیری میان ایکاردی و کوروانورد (جایگاه هواداران افراطی اینتر در استادیوم سن سیرو) نبوده است. سه سال قبل و هنگامیکه اینتر روزهای تلخی را سپری می کرد، ایکاردی پس از یکی از شکست های خانگی تیمش لباس خود را برای یک هوادار نوجوان پرتاب کرد، اما کوروانورد لباس وی را به داخل زمین پرتاب کردند و این سرآغاز یک درگیری بزرگ میان دو بازوی مهم باشگاه بود.

 

ایکاردی در کتاب خود که بعدها منتشر شد در پاسخ به این رفتار نوشت: "من آماده ام تا با تک به تک هواداران روبرو شوم. مگر آنها چند نفر هستند؟ پیغام من را ضبط کن و اجازه بده آنها بشنوند. من 100 خلافکار از آرژانتین می آورم که آنها را در همان جایگاه بکشند تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد."

 

این جملات خشم هواداران را به اوج رساند و گرچه در ادامه ماجرا حل و فصل شد، اما کینه ای فروخورده در بین طرفین تا همین امروز نیز باقی مانده بود و حالا این زخم به زودی سر باز خواهد کرد. هواداران اینتر نیز از رفتارهای اخیر مائوریتو و سر باز زدن از تمدید قرارداد به ستوه آمده اند و جنجال اخیر او، گامی بلند به سوی تیره تر شدن روابط طرفین تلقی می شود.

 

1381963

 

از منظر فوتبالی، جدایی ایکاردی به منزله از دست دادن بهترین بازیکن سالهای اخیر اینتر و جدایی قاتل میلان و یوونتوس خواهد بود اما به نظر می رسد مائوریتو باید به زودی بین ماندن در سن سیرو و جنجال های واندا نارا یکی را انتخاب کند.

 

در روزهایی که رئال مادرید در کمین جذب یکی از آماده ترین مهاجمان دنیای فوتبال و تکرار سناریوی رونالدوی برزیلی است، انگار مائوریتو به پایان خط در سن سیرو نزدیک شده است.

 

آریا فاطمی مقدم

دیدگاه‌ها