کد خبر : 1591544 | 25 بهمن 1397 ساعت 13:21 | 93.2K بازدید | 0 دیدگاه

شطرنج اروپایی ها در جنگ ستارگان 

لیکنز - شفر؛ آزارد مقابل اولی کان!

فردا حساس ترین بازی هفته هجدهم تحت الشعاع شطرنج دو مربی کارکشته و سرشناس اروپایی در جنگ ستارگان قرار خواهد داشت.

لیکنز - شفر؛ آزارد مقابل اولی کان!

به گزارش "ورزش سه"، تقابل های تراکتورسازی و استقلال همواره در این سال ها حساسیت های زیادی داشته است. این بار اما این حساسیت ها افزایش یافت چون هر دو تیم نه تنها از بهترین ستاره های ممکن در ترکیب خود بهره می برند بلکه روی نیمکت همچون بازی رفت دو مربی کارکشته با کوله باری از تجربه و افتخار در اختیار دارند که شطرنج آنها با مهره ها می تواند سرنوشت این بازی بزرگ و تعیین کننده در کورس قهرمانی را مشخص کند.


تراکتورسازان که در بازی رفت با افکار جان توشاک گام به آزادی گذاشتند و یکی از سنگین ترین شکست های فصل را تجربه کردند این بار به جای مربی مشهور ولزی از ژرژ لیکنز بلژیکی به عنوان فرمانده روی نیمکت بهره می برند تا بلکه با افکار او بتوانند انتقام دور رفت را از تعقیب کننده اصلی خود در جدول بگیرند. مرد بلژیکی تنها یک ماه بعد از انتصاب به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان محبوب آذربایجان باید در این آزمون بزرگ شاگردانش را به میدان بفرستد تا با یک تیر دوهدف را هدف بگیرد.

 

1381973


هدف اول گرفتن انتقام شکست دور رفت، هدف دوم فرار بزرگ به سوی صدرنشیان. مرد بلژیکی که در دو بازی قبلی صاحب یک برد و یک تساوی شد خوب می داند سه امتیاز جنگ فردا از چه ارزشی در راه کورس قهرمانی برخوردار است از همین رو هرچه در چنته داشته باشد رو می کند تا بتواند از عهده استقلال و مربی آلمانی برآید. لیکنز حالا با شناخت کامل از جو حاکم بر تراکتورسازی و فوتبال ایران می تواند با بهترین چینش ممکن تیمش را روانه میدان کند تا از عهده رقیب دیرینه تبریزی ها برآید.

 

1381972


در آن سوی میدان اما مردی قرار دارد که اگر تجربه اش بیشتر از مربی بلژیکی تراکتوری ها نباشد قطعا کمتر از لیکنز نیست. وینفرد شفر که از نظر سن و سالی شباهت زیادی به همتای بلژیکی خود دارد بعد از به چهار میخ کشیدن پیکان در آغاز دور برگشت حالا تنها با هدف پس زدن تراکتورسازی در کورس قهرمانی شاگردانش را به تبریز می برد و امیدوار است همان نمایشی که مقابل دیگر خودروساز لیگ ارائه داد را در بازی فردا هم ببیند.

 

1381971


شفر که روزهای پرتنشی را در تعطیلات سپری کرد حالا با تیمی پرستاره تر از همیشه وارد کوران رقابت ها شده تا نگرانی از بابت چالش های دشوار پیش رو نداشته باشد. مرد آلمانی که همواره با اعتماد به نفس بالا از کار سخت و آینده درخشان صحبت کرده با تزریق این حس به شاگردانش امیدوار است همچون فصل گذشته نیم فصل رویایی را رقم بزند که کلید قفل ورود به این رویا سبقت گرفتن از تراکتورسازی خواهد بود. استقلالی که برای هر پست حالا دو بازیکن آماده و سرحال در اختیار دارد قطعا برای تکرار برد دور رفت از توان و انگیزه های لازم برخوردار است حتی با محرومان سرشناسی که برای این بازی دارد.

 

1381970


جنگ ستارگان این بار در دیار سهند اما محلی است برای عرض اندام دو مربی اروپایی پابه سن گذاشته از دو سبک متفاوت قاره سبز. مردانی که افتخارشان معرفی نسلی طلایی برای آلمان و بلژیک است و حالا در اوج پختگی در فوتبال ایران مچ اندازی دیدنی خواهند داشت. شفر به عنوان کاشف نسلی با کاپیتانی اولی کان برای آلمان ها و ژرژ لیکنز با لقب کاشف نسل طلایی بلژیک و سردسته آنها ادن آزارد فردا مقابل هم اولین دوئل مستقیم در راه رسیدن به بالاترین نقطه ممکن را خواهند داشت که تماشای این دوئل می تواند هر بیننده و تماشاگری را پای گیرنده ها و همین طور در ورزشگاه بزرگ یادگارامام (ره) تبریز میخکوب کند.

دیدگاه‌ها