کد خبر : 1591548 | 25 بهمن 1397 ساعت 13:47 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از کلمبیا و کارلوس در یوکوهاما

دوم فروردین کی‌روش از ژاپن انتقام می‌گیرد

شکست با 3 گل در نیمه نهایی مقابل سامورایی ها پرونده حضور 8 ساله مرد پرتغالی روی نیمکت ایران را بست تا او مسیر آمریکای جنوبی را در پیش بگیرد.

دوم فروردین کی‌روش از ژاپن انتقام می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش بعد از هشت سال هدایت ایران با ناکامی در رسیدن به فینال جام ملت های آسیا 2019 چمدان هایش را برای بازگشت به خانه بست و در کمتر از یک هفته با قراردادی 3.5 ساله هدایت کلمبیا در آمریکای جنوبی را برعهده گرفت. 


مرد پرتغالی که برخلاف میل باطنی و تنها به خاطر شکست سنگین 3-0 برابر ژاپن در نیمه نهایی جام ملت ها مجبور به ترک ایران شد حالا در اولین تجربه هدایت تیم جدید باید در جدالی انتقامی مقابل سامورایی های آبی شاگردان جدید خود را به میدان بفرستد. بنا به اعلام رسمی فدراسیون فوتبال کلمبیا این تیم با هدایت سرمربی جدید روز 22 مارچ 2019(دوم فروردین ماه 98) به مصاف ژاپن خواهد رفت.


در بیانیه منتشر شده آمده است این بازی دوستانه در چارچوب KIRIN CHALLENGE CUP در ورزشگاه نیسان شهر یوکوهاما برگزار خواهد شد تا دو تیم یکی از فیفادی های ماه مارچ را در تقابل با یکدیگر پشت سر بگذارند. کی روش که تصور نمی کرد شاگردانش در تیم ملی ایران با شکست سنگین مقابل سامورایی ها وداعی تلخ و دردناک برای او رقم بزنند حالا در روزهای نخست نوروز، ایران امیدوار است انتقام این شکست را در خاک ژاپن از نایب قهرمان آسیا بگیرد.


این درحالی است که فدراسیون فوتبال کلمبیا در تلاش است بعد یا قبل از رویارویی کی روش و شاگردانش با سامورایی ها، یک بازی دوستانه هم با کره جنوبی در سئول تدارک ببیند تا روند آماده سازی کلمبیا برای حضور در کوپاآمریکا با سرعت بیشتری طی شود.

دیدگاه‌ها