کد خبر : 1591552 | 25 بهمن 1397 ساعت 13:13 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

دی یونگ: VAR به نفع تیم‌های بزرگ سوت می‌زند

فرنکی دی یونگ، هافبک آژاکس به انتقاد از VAR پرداخت و مدعی شد که این سیستم به نفع تیم‌های بزرگ سوت می‌زند.

دی یونگ: VAR به نفع تیم‌های بزرگ سوت می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول دیدار شب گذشته آژاکس و رئال مادرید، نیکولاس تاگلیافیکو موفق شد با ضربه سر دروازه رئال مادرید را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. پس از گل حتی بازیکنان رئال هم معترض به چیزی نبودند ولی داورهای VAR به دمیر اسکومینا، داور مسابقه خبر دادند که یکی از بازیکنان ، در حالت آفساید برای کورتوا مزاحمت ایجاد کرده است.

 

 

1381896

 

 

داور پس از بررسی صحنه، گل را مردود اعلام کرد که اعتراضات بسیاری به همراه داشت. پس از آن در نیمه دوم، رئال به گل رسید و 15 دقیقه بعد، حکیم زیاش کار را به تساوی کشاند. در نهایت آسنسیو گل برتری تیمش را در این دیدار زد و رئال را به پیروی مهمی رساند.پس از بازی، دی یونگ مدعی شد که VAR به نفع باشگاه های بزرگ است.

 

او گفت:" در اسپانیا، باید مثل بازی که در خانه انجام دادیم را انجام دهیم. باید شجاعت به خرج بدهیم. هنوز هیچ چیز معلوم نیست. رئال مقابل هوادارانش فشار بیشتری حس می‌کند. به عنوان یک تیم ما خوب کار کردیم. خیلی ناراحتیم که گلی که زدیم رد شد. شاید چنین اتفاقاتی برای باشگاه های بزرگ رخ دهد. با این حال ما فشار بیشتری آوردیم، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و ناراحتیم که نتیجه نگرفتیم."

دیدگاه‌ها